וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברגותי מתמודד באופן עצמאי על תפקיד היו"ר

2.12.2004 / 0:03

מנהיג התנזים הכלוא בישראל יתמודד מול אבו מאזן בבחירות שיתקיימו ב-9 בינואר. בפתח מגנים. בישראל מבהירים: הוא ישב בכלא עוד שנים רבות

מנהיג התנזים, מרואן ברגותי, מתכוון להתמודד על תפקיד יו"ר הרשות הפלסטינית בבחירות שיתקיימו ב-9 בינואר. כך הודיע אתמול לאשתו בעת שביקרה אותו בכלא הישראלי יחד עם עורך דינו והשרים הפלסטינים כדורא פארס וג'מיל טריפי.

אשתו של ברגותי, פדווא, הגישה אמש באופן רשמי את מועמדתו של לתפקיד. פדווא באה למשרדי ועדת הבחירות המרכזית ברמאללה וחתמה על טופסי הרישום.

אחיו של ברגותי, מוקבל, מסר לכתב "הארץ", כי שילם את דמי הרישום הנדרשים עבור הגשת מועמדתו של אחיו לתפקיד יו"ר הרשות. לדברי האח, החליטו בני המשפחה לשלם את דמי הרישום "כצעד של זהירות שנועד להבטיח שנוכל להגיש את המעומדות". המועד האחרון להגשת טופס מועמדות היה הלילה בחצות.

לדברי האח, למרות ההצהרה שנמסרה ביום שישי בשמו של ברגותי, לפיה הוא אינו משתתף בבחירות וקורא לתומכי הפתח והפלגים האחרים לתמוך במועמדתו של יו"ר אש"ף אבו מאזן, הרי שהמשפחה קיבלה פניות רבות מהגדה המערבית ומרצועת עזה הקוראות לברגותי לחזור בו.

הוועד המרכזי של הפתח פירסם גינוי להחלטתו של ברגותי להתמודד בבחירות. מנגד, אמר מוסא אבו מרזוק, מנהיג בכיר בחמאס, כי לברגותי יש זכות להתמודד בבחירות. גורמים בירושלים מסרו לקול ישראל, כי ברגותי צפוי לשבת בכלא עוד שנים רבות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully