וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפושים אחר חשוד באונס פעוטה בשרון

25.11.2004 / 21:24

הילדה, בת 4, נאנסה על פי החשד בעת ששהתה מחוץ לביתה. בן 32 נעצר בסמוך למקום, אך שוחרר בתנאים מגבילים לאחר שמסר אליבי שאומת. המשטרה: אין חשד לפדופיל סדרתי הפועל במקום

ילדה בת ארבע נאנסה על פי החשד, אתמול אחר הצהריים, באזור נתניה. מתלונת אמה, שהוגשה בתחנת נתניה זמן קצר לאחר המקרה, עולה כי הילדה נאנסה בידי אלמוני בעת ששהתה מחוץ לבית.

בעקבות התלונה, שכללה תיאור של זירת האונס, פתחה המשטרה בסריקות נרחבות אחר החשוד באונס, שכללו הזנקת מסוק משטרתי. בתום הסריקות נתפס באזור גבר בן 32, שענה על התיאור שמסרה הילדה בפני חוקרת הילדים. ואולם, החשוד מסר אליבי, שלדברי המשטרה נמצא אמיתי ולפיכך לא התאפשר להביאו למעצר. הוא שוחרר בתנאים מגבילים והמשטרה ממשיכה בחיפושים אינטנסיביים אחר מבצע המעשה.

הילדה שוחחה עם חוקרת ילדים אודות המקרה וכן עברה בדיקה בבית חולים. במשטרת מרחב השרון הטילו הערב איפול מלא על החקירה ונמנעו למסור כל פרטים על מקום האירוע המדויק והאופן בו בוצע האונס. גורמים במשטרה הסכימו רק לומר כי "מדובר במקרה קשה מאוד". כן נמסר כי בשלב זה כי אין חשד שמדובר בפדופיל סדרתי הפועל במקום שבו בוצע האונס.

פענוח עבירות פדופיליה מזדמנות, כמו זו שחוותה הילדה בת ה-4, הוא משימה לא פשוטה עבור המשטרה. הסיבה לכך נעוצה בעובדה שהקורבן היא ילדה קטנה מאוד, שדרושה מיומנות רבה כדי להפיק ממנה את פרטי האונס והאנס עצמו. לכן יש במקרים מסוג זה חשיבות גדולה לחוקרת הילדים, שמשוחחת עם הילדה. חוקרת זו אינה שוטרת, אלא עובדת סוציאלית שעברה הכשרה מיוחדת לשם כך. החקירה כולה מנותבת בעצם על בסיס עדותה של הילדה בפני חוקרת הילדים - אלא אם יש בנמצא מידע מודיעיני אחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully