וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זכייני "נאפיס" חשודים ברכישת חשבוניות פיקטיביות

כתב וואלה! חדשות

25.11.2004 / 16:09

המשטרה חושדת כי תושב חולון מכר למספר בעלי מסעדות מצליחות חשבוניות במיליוני שקלים, כדי שיוכלו להשתמט מתשלום מסים. כל בעלי העסקים שוחררו בערבות

שני זכיינים של רשת המסעדות "נאפיס" נעצרו ושוחררו בערבות בחשד שרכשו חשבוניות פיקטיביות בשמונה מיליון שקלים. מדובר במקרה שלישי בשבועות האחרונים בהם נעצרים בעלי מסעדות מצליחות שמואשמים ברכישת חשבוניות מזויפות כדי להשתמט מתשלומי מס וקבלת החזרים במרמה.

במשטרה ובאגף המסים במשרד האוצר מנהלים בתקופה האחרונה חקירה מסועפת, במהלכה הגיעו למספר עסקים באזור המרכז כמו רשת מסעדות ההמבורגרים "אגאדיר", הבר "אסקובר" ולבסוף גם מסעדת "נאפיס". על פי המשטרה, נסים הררי, תושב חולון, חשוד בהפצת החשבוניות הפיקטיביות בערך של בין עשרה לעשרים מיליון שקלים. הררי, רשמית מובטל, אך למעשה עוסק בניכיון צ'קים בשוק האפור, נעצר ביום ראשון. הוא מכחיש את החשדות נגדו ובמשטרה טוענים כי הוא ניסה לכאורה לשבש את החקירה המתנהלת נגדו.

השופטת דניאלה שיריזלי דחתה את בקשת המשטרה להאריך את מעצר שני הזכיינים, אולם דרשה מהם להפקיד ערבות בסך 100 אלף שקל.

עו"ד ירון גולדמן, המייצג את "אסקובר" מציין כי לגבי לקוחותיו לא מדובר כלל בעניין פלילי אלא מדובר בטעות אזרחית שטיבה אזרחי ושתתברר בהליך המקובל וכלל אין קשר לשימוש בחשבוניות פיקטיביות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully