וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוהא מתנגדת להעברת התיק הרפואי לנציג הרשות

20.11.2004 / 9:54

אלמנתו של יאסר ערפאת קיבלה את התיק הרפואי שלו. פרקליטיה הביעו התנגדות להעביר את התיק גם לאחיינו נאסר אל-קידווה. ברשות מתחייבים לפרסם ברבים את סיבת המוות

פרקליטיה של סוהא ערפאת, מתנגדים למסירת התיק הרפואי של יאסר ערפאת לאחיינו, המשמש נציג הרשות באו"ם, נאסר אל-קידווה. בקול ישראל דווח, כי לדברי הפרקליטים, מותר לתת את התיק רק לאלמנתו ולבתו של ערפאת. דובר משרד ההגנה בצרפת אמר בתגובה, כי אין זה מעניינו של לאשר או להכחיש את דברי עורכי הדין, אך לאל-קידווה יש זכות לראות את התיק הרפואי. אתמול קיבלה סוהא ערפאת את התיק מבית החולים "פרסי", ונסעה עמו לטוניס במטוסו הפרטי של ערפאת. אל-קידווה יגיע היום לפריס, כדי לקבל העתק נוסף של התיק, והוא יעביר אותו לוועדת החקירה של הרשות הפלסטינית, שמונתה לחקור את מותו של יו"ר הרשות.

"הארץ" מוסיף:

עורך דינה של סוהא ערפאת מסר כי היא שוקלת אם לפרסם את תוכן התיק הרפואי. בתוך כך הבטיח אתמול ראש ממלשת הרשות הפלסטינית, אחמד קריע (אבו עלא), שהרשות תפרסם בפומבי את סיבת מותו של ערפאת, לאחר שיתקבל מאל-קידווה עותק התיק.

בית החולים הצבאי פרסי שבפריס סירב עד כה למסור לתקשורת או לרשות הפלסטינית מידע על הסיבות למותו של ערפאת, עקב חוקי הסודיות הרפואית החלים בצרפת. ואולם שלשום הסכימו הרשויות בצרפת להעביר מידע לאל-קידווה.

"הדו"ח הרפואי המלא של הנשיא ערפאת הוא מסמך היסטורי עבור העם הפלסטיני", אמר מזכיר הקבינט הפלסטיני, חסן אבו ליבדה, "הוא (אל-קידווה) יקבל את הדו"ח, והרשות הפלסטינית תקבל את ההחלטות ההכרחיות, כולל יידוע העם הפלסטיני במלוא פרטי הדו"ח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully