וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 הרוגים בהתרסקות מטוס קל בשרון

20.11.2004 / 0:08

צבי פז בן 49, נמרוד גרשוני בן 22 וערן זולדן בן 20 נהרגו בהתרסקות פייפר דו מנועי. לא ידועה הסיבה לתאונה. 2 ישראליות נפצעו קל בנחיתת חירום של מטוס נוסעים בליסבון

צבי פז, בן 49 מרמת אפעל, נמרוד גרשוני, בן 22 מכוכב יאיר וערן זולדן, בן 20 מרעננה, הם השלושה שנהרגו אתמול בבוקר בהתרסקות מטוס קל מסוג פייפר דו מנועי, בשדות סמוך למושב אומץ שבעמק חפר. צוותי כיבוי חילצו את הגופות מתוך גוף המטוס המעוך.

המטוס, השייך לחברה פרטית, המריא משדה התעופה של הרצליה. ההתרסקות אירעה באזור המשמש לאימוני טיס. חוקר תאונות של מנהל התעופה האזרחית בוחן כעת את הסיבות להתרסקות.

זולדן היה אחד מגולשי הפועל ת"א, היה דמות מוכרת ואהודה בענף השייט הישראלי. גל פרידמן, המדליסט האולימפי שנמצא בארצות הברית, אמר לנו היום: "איזה אדם, איזה אדם. קשה לי להתאושש. אי אפשר להגיד עליו דברים רעים, באמת, רק דברים טובים".

אודי גל שייט הפועל ת"א אמר: "אני לא מפסיק לחשוב על זה לאורך כל הסוף שבוע. איזה בן אדם. היה לו כל כך הרבה כישרון, וזה בא לו בטבעיות. אחרים היו עובדים קשה, הוא לא התאמץ, פשוט הלך לו".

עשן התפשט בתא הנוסעים

תשעה בני אדם, בהם שתי ישראליות, נפצעו קל אתמול בבוקר בנחיתת חירום של מטוס חברת התעופה איבריה בליסבון. השתיים פונו לבית חולים בליסבון, וקונסול ישראל בספרד נמצא איתן בקשר. שתי הישראליות היו חלק מקבוצה גדולה של ישראלים שיצאו למקסיקו עם חברת התיירות פגסוס.

במטוס היו 288 נוסעים. על נחיתת החירום הוחלט לאחר שעשן החל להתפשט בתא הנוסעים. תשעת הפצועים נפגעו בעת פינוי המטוס לאחר הנחיתה. דוברת חברת איבריה מסרה כי בשלב זה לא ידוע מה גרם לעשן להתפשט במטוס. נמל התעופה בליסבון נסגר למשך ארבע שעות בעקבות האירוע. משדה התעופה נמסר כי שמונה מהפצועים סובלים מפצעים קלים ופצועה נוספת שברה את רגלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully