וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השבויה הבריטית בעיראק מרגרט חסן נרצחה

רויטרס

16.11.2004 / 20:48

רשת הטלוויזיה "אל ג'זירה" הודיעה כי בידיה קלטת בה נראים חמושים רוצחים את חסן. שגרירות בריטניה בבגדד אישרה כי הקלטת נראית אמינה

משפחתה של מרגרט חסן, עובדת ממוצא בריטי בארגון סיוע שנחטפה בעיראק בחודש שעבר, אמרו היום כי הם מאמינים שהיא נרצחה. ההודעה שפירסמו ארבעת אחיה ואחיותיה שוחררה על ידי משרד החוץ הבריטי.

לאחר מכן הודיעה רשת הטלוויזיה "אל ג'זירה" כי הגיעה לידיה קלטת בה נראים חמושים רוצחים אשה, ככל הנראה את חסן. הרשת הודיעה כי אין בכוונתה לשדר את הקלטות בשל התחשבותה ברגשות הצופים. הרשת ציינה כי היא אינה יודעת בוודאות אם אכן מדובר בחסן. השגרירות הבריטית בבגדד אישרה הערב כי ישנה קלטת וידאו שמראה את רציחתה של חסן, ונראה כי הקלטת אמינה.

"לבנו שבור", נאמר בהודעת המשפחה. "היתה לנו תקוה, אולם כעת אנו חייבים לקבל את זה שמרגרט כנראה איננה, ולפחות סבלה הסתיים". המשפחה לא ציינה מדוע היא מאמינה שחסן נרצחה.

חסן בת 59, עובדת בכירה בארגון הצדקה הבינלאומי CARE בעיראק, נחטפה על ידי חמושים בעת שנסעה במכוניתה למקום עבודתה בבגדד ב-19 באוקטובר. לחסן היתה אזרחות בריטית, אירית ועיראקית, היא נישאה לעיראקי וחייתה בעיראק ב-30 השנים האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully