וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעל מפעל נעצר לאחר שתקף עובד זר

כתב וואלה! חדשות

14.11.2004 / 16:16

מנהל המפעל מבאר שבע תקף את העובד לאחר שהלה תבע ממנו להחזיר לו את דרכונו. על פי החשד, החזיק מנהל המפעל בדרכוני עובדים רבים, ומנע מהם יציאה מתחומי המפעל

מנהל מפעל מתכת מבאר שבע נעצר, לאחר שניסה לתקוף עובד זר כאשר הוא ביקש את דרכונו. זאת בעקבות חקירה שניהלו שוטרי מנהלת ההגירה, בעקבות תלונת העובד הזר.

ראשיתו של הסיפור בתלונה, שהגיש עובד זר מרומניה במנהלת ההגירה בדרום. העובד טען כי מנהל המפעל מחזיק את דרכונו ואינו מוכן להחזיר לו אותו. בנוסף, התלונן העובד על תנאי החזקתו. לטענתו, העובדים הזרים לא מורשים לצאת מן המפעל באופן חופשי, ובמפעל יש שער ברזל נעול תמידית.

הנתין צוייד במכשיר הקלטה והגיע למפעל ברחוב הנחושת בבאר שבע, שם פגש את מנהל המפעל. הלה ניסה לתקוף אותו, צעק עליו ובסופו של דבר גירש אותו, עדיין ללא דרכונו. שוטרי הגירה פשטו עוד באותו יום על משרדי החברה. במשרדים נמצאו 24 דרכונים, אשר נלקחו מהעובדים הזרים, כולל דרכונו של המתלונן. בנוסף, נתפסו במקום עובדים זרים לא חוקיים.

מנהל המפעל נחקר, ובתחילה הכחיש את החשדות, אך כאשר חשפו השוטרים בפניו את ההקלטות הוא נאלץ להודות. מנהל המפעל הובא בפני שופט ושוחרר למעצר בית למשך 5 ימים. בימים הקרובים יוגש כתב אישום בעניינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully