וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: סוהא תקבל 22 מיליון דולר מדי שנה

11.11.2004 / 15:53

עיתון איטלקי מדווח, כי אלמנתו של ערפאת התירה לבכירי הרשות לראות את בעלה על ערש דווי, רק לאחר שהובטחו לה סכומי כסף גדולים מהחשבונות הסודיים של בעלה

אלמנתו של יו"ר הרשות הפלסטינית, יאסר ערפאת, סוהא, תקבל 22 מיליון דולר לשנה, במסגרת הסכם שאיפשר את ניתוקו של ערפאת ממכשירי ההנשמה. כך דיווח היום העיתון האיטלקי "קוריירה דה לה סיירה". על פי הדיווח יו"ר אש"ף, אבו מאזן, הבטיח לה את הקיצבה השנתית, על בסיס 11 מיליון הדולר שערפאת עצמו שלח לה בחודש יולי האחרון, בכדי לכסות על הוצאותיה בפריס במשך חצי השנה האחרונה.

העיתון האיטלקי דיווח, כי הבכירים הפלסטינים נאלצו להגיע להסכם עם סוהא, לאחר שזו פעלה בהתאם לחוק הצרפתי ומנעה מהם לראות את ערפאת או לקבל החלטות על גורלו. בשל כך החליטו ברשות פשוט לשלם לה ולסיים את הסיפור.

לפי הדיווח, הכסף שתקבל האלמנה יגיע מהחשבון הסודי של הרשות הפלסטינית, שנוהל על ידי יו"ר הרשות באופן אישי. מדובר בסכום ששוויו מוערך בכ-4 מיליארד דולרים, שנוהל במספר חשבונות בנק ברחבי העולם - תל אביב, לונדון וציריך. באשר לגורל שאר הכסף אין כרגע שום ודאות.

כידוע, הרשות הפלסטינית מצויה במצב של משבר פיננסי חמור. סך ההוצאות למשכורות חודשיות שעל הרשות לשלם מגיע לכ-185 מיליון דולרים, והיא סובלת מגירעון אדיר, של כ-135 מיליון דולר לחודש. בנוסף, הסיוע והתרומות לרשות נמצאים בזמן האחרון בירידה תלולה ומתמשכת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully