וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מערכוני יצפאן על ערפאת ישודרו בחו"ל

11.11.2004 / 11:45

רשתות טלוויזיה זרות פנו למערכת התוכנית "יצפאן" בעקבות מערכונים שונים על הראיס. בקרוב, מערכון בו ערפאת והשייח' יאסין נפגשים בשמים

בעקבות מותו של יו"ר הרשות הפלסטינית, יאסר ערפאת, או גסיסתו האינסופית ליתר דיוק, הפכו מערכונים על הראיס למצרך חם ומבוקש. "ידיעות אחרונות" מפרסם היום כי רשת הטלוויזיה האמריקאית אן.בי.סי פנתה למערכת התוכנית "יצפאן" בבקשה לשדר קטע ממערכון ששודר בתוכנית בשבוע שעבר. במערכון נראית אלמנתו הטרייה של עראפת, סוהא, סועדת את מיטת חוליו ומנסה לנצל את רגעיהם האחרונים יחד כי להחתימו על צוואה, לפיה הוא מעביר לה את כל כספו. ואילו ערפאת שנאחז בחיים עד טיפת הרטט האחרונה של שפתיו מסרב לחתום, ומתעורר מפעם לפעם כדי לצרוח על הסובבים.

נציגי הרשת מעניינים לשלב את המערכון בכתבה על מצב חשבונות הבנק של ערפאת, שתשודר בתוכנית "חדשות הערב", המשודרת מחוף לחוף בארצות הברית.

כמו כן, גם רשת סקאי הבריטית ורשת אף.אר 3 הצרפתית פנו להפקת התוכנית, וביקשו מערכונים על עראפת. הבריטים התעניינו במערכון בו מוצגים ערפאת ואבו-מאזן כשחקני טלנובלה, שישודר במסגרת תוכנית המציגה קטעים מכל העולם. ואילו הצרפתים ביקשו מערכון על ערפאת וראיון עם החקיין הפורה.

"התוכנית שלנו הפכה ליצואנית של מערכונים לרשתות טלוויזיה זרות", אמר יצפאן, "אבל אני לא ממש חושב ליצור בחו"ל". לגבי תוכניותיו לעתיד סיפר, כי "אנחנו עושים עכשיו מערכון שבו ערפאת נפגש גם עם השייח' יאסין בשמים. מעבר לזה, אני עובד על הדמויות של אבו-מאזן ואב-עלא, בתקווה שיישארו בחיים עוד הרבה זמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully