וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שימי תבורי ימכור שווארמה

כתב וואלה! עסקים

7.11.2004 / 15:26

רשת בורגראנץ' גייסה את שימי תבורי כדי לקדם את סדרת השווארמה החדשה. תעלה קמפיין החדרה בהיקף 2 מיליון שקל. מקדונלדס השיקה מק שווארמה בלאפה

רשתות ההמבורגרים מקדונלדס ובורגראנץ' נכנסות לענף השוורמה. שימי תבורי יקדם לרשת בורגראנץ' את סדרת מוצרי שווארמה בטעמים. החדרת הסדרה החדשה לשוק, תלווה בקמפיין רחב בהשקעה של 2 מיליון שקל, באמצעות פרסום "באומן בר ריבנאי".

במקביל, גם מקדונדל'ס הודיעה על השקת מק שווארמה. המנה המכילה 100 גרם שאוורמה מחזה הודו, מוגש בלאפה, עם טחינה, ובתוספת סלט חמוצים. לפני כחודש מקדונלד'ס השיקה את סדרת מק קבב שמכילה 2 קציצות קבב בלאפה, עם טחינה, ובתוספת ירקות.


מבדיקות שוק שביצעה בורגראנץ עולה כי מתוך 4,600 מסעדות שפועלות בישראל 10% מגישות מזון מהיר אתני (פלאפל שווארמה).מחקר שהשווה את צריכת העוף ברבעון הראשון של 2004 לעומת הרבעון הראשון של 2003, הראה כי בתקופה זו צמחה צריכת הפרגיות ב – 30% ומתוכה בעיקר השווארמה.

מנתוני סקר Tgi הנערך בקרב בוגרים:20% מהאוכלוסייה הבוגרת מבקרים ב"שווארמיות" לפחות פעם בחודש. 34.6% מבקרים לפחות פעם בחודש במסעדות מזון מהיר המוכרות שווארמה או פלאפל. 45% מהמבקרים ברשתות מזון מהיר המוכרות המבורגרים לפחות פעם בחודש, מבקרים גם בשווארמות לפחות פעם בחודש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully