וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטני רוצה בריטניה עם בלייר

16.5.2001 / 17:54

נסיכת הפופ האמריקאית הביעה את תמיכתה בראש הממשלה הבריטי במערכת הבחירות במדינה; תמונה חתומה שלה נתלתה על קירות מטה המפלגה; השמרנים: אין לנו כוונה לגייס תמיכת סלבריטאים

הזמרת בריטני ספירס תומכת בראש ממשלת בריטניה, טוני בלייר, בבחירות שיתקיימו במדינה בתחילת החודש הבא. בריטני, בת 19, הביעה את אהדתה לבלייר, זמן קצר לאחר הופעתה של כוכבת ה"ספייס גירלז" לשעבר ג'רי האליוול ("ג'ינג'ר ספייס"), בתשדיר הבחירות של מפלגתו, הלייבור.

דובר מטעם מפלגת הלייבור אישר היום כי נסיכת הפופ האמריקאית שלחה מכתב בו איחלה לבלייר הצלחה ביום הבוחר הבריטי ב-7 ביולי. המכתב נשלח אל קצין העיתונות של בלייר, אלסטייר קמפבל. קמפבל, בן 43, הגיע עם בתו, בת 6, להופעתה של כוכבת הפופ באיצטדיון וומבלי בלונדון בשנה שעבר ונכח גם בהופעה חגיגית שלה במסעדת פלאנט הוליווד בעיר.

ה"דיילי סטאר" דיווח כי הכוכבת שלחה תמונה חתומה שלה, שנתלתה על קירות מטה מפלגת השלטון. לנוכח התמיכה המפתיעה, המפלגה השמרנית משדרת עסקים כרגיל. דובר מטעם המפלגה אמר לבי.בי.סי כי למפלגה אין כל תוכנית לגייס לעזרתה סלבריטאים. זאת, על אף שאת המוסיקה לקמפיין השמרני הלחין יוצר ה-Wombles, מייק באט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully