וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלחמה על לב הצעירים: תבל ומתב ישקיעו כ-2 מ' דולר ב "ביפ"

רוני קורן-דינר

16.5.2001 / 14:39

מנהלי הערוץ מקווים לבדל את קהל היעד מערוץ הנוער של הלוויין, ולפנות לבני 20 פלוס; יעלה לאוויר ביום ראשון הקרוב

ערוץ "ביפ", מבית היוצר של קשת אינטראקטיב (חברה בת של שידורי קשת), יעלה לאוויר ביום ראשון הקרוב. הערוץ יעלה במסגרת השידורים הדיגיטליים של חברות הכבלים, תבל דיגיטל ומתב דיגיטל , ויפנה לקהל של בני 20 פלוס; בכך מקווים מנהלי הערוץ לבדל אותו מערוץ YTV, ערוץ הצעירים והנוער של הלוויין.

לדברי גיא זהר, סמנכ"ל התוכן של תבל דיגיטל, חברות הכבלים ישקיעו ב"ביפ" כשני מיליון דולר בשנה. הערוץ ישדר כ-350 שעות הפקת מקור בשנה, וכ-450 שעות רכש. יחד עם הערוץ יעלה לאוויר אתר תוכן נלווה באינטרנט, שיכיל מגזין למולטימדיה, טלוויזיה ואינטרנט, לקהילה, ו-20 ערוצי רדיו.

הערוץ, על תכניו ומגישיו, נרכש משידורי קשת על ידי אולפני מימד לפני כמה חודשים, לאחר שבעיית בעלות צולבת מנעה מהזכיינית להחזיק באופן ישיר בשני גופים משדרים ולהעלות את הערוץ. מנהל הערוץ הוא שי אביבי, והעורך הראשי הוא מולי שגב.

הערוץ חתם על הסכם עם חברת מגה טי.וי, נציגת ערוץ "קומדי סנטרל" האמריקאי, וישדר על בסיס יומי את "סאות'פארק", "ד"ר כץ" ותוכניות נוספות של יוצריהם. "ביפ" ישדר בנוסף רצועות אנימציה מכל העולם, ותוכנית מנגה - אנימציה יפאנית מתוחכמת. בקטגוריית השידורים החוזרים ישודרו בערוץ הסדרות "הפוך", "זינה", "סטאר טרק" והקרקס המעופף של מונטי פייטון.

לדברי אביבי, הערוץ ינצל את מתכונת ערוץ הנישה וייתן במה לפנים חדשות ולנסיונות נועזים על המסך. "אנחנו רוצים להתחייב בפניכם שיהיו לנו נפילות מזעזעות, ונהנה מכל רגע", אמר היום אביבי במסיבת השקת הערוץ.

עם זאת, בערוץ יופיעו כמה מהכוכבים הבולטים בשידורי קשת בשנים האחרונות: אייל קיציס וטל פרידמן יגישו רצועת טלנובלות יומית בשם "לגעת באוכל"; דנה מודן תגיש תוכנית לילה שבועית של שיחות עם מאזינים בנושא מערכות יחסים כושלות; איריס אברמוביץ' תגיש מצעד להיטים; ושרון קנטור תגיש תוכנית לילית שתארח פעילים בתנועות חתרניות בנושאי אקטואליה, איכות הסביבה, שלטונות התאגידים וכו'. מדי לילה תשודר רצועת מוסיקה אלטרנטיווית עם שרון קנטור ודן תורן, בשם "האלטרנטור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully