וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביהמ"ש העליון: סכנה שפחימה תהיה מעורבת בטרור

4.11.2004 / 16:23

ביהמ"ש העליון דחה את ערעורה של פחימה על החלטת ביהמ"ש המחוזי בעניין מעצרה המנהלי. השופטת: אם תממש פחימה כוונותיה, פירוש הדבר ביצוע מעשים שמטרתם פגיעה רחבת היקף בחיי אדם

בית המשפט העליון דחה את ערעורה של טלי פחימה על מעצרה המנהלי. בקול ישראל דווח כי פחימה ערערה על החלטת בית המשפט המחוזי בתל אביב לאשר את צו המעצר המינהלי שהוציא לה שר הבטחון עד לינואר, 2005. מעצרה של פחימה עתיד להסתיים בעוד כחודשיים, ואז יחליט בית המשפט אם להאריכו.

ב"הארץ" דווח כי שופטת בית המשפט העליון, אילה פרוקצ'ה, כתבה בהחלטה כי הגיעה למסקנה ש"מעצרה של טלי פחימה במתקן כליאה לתקופה המבוקשת הוא בלתי נמנע, שכן הראיות נגדה מצביעות על סכנה מוחשית, מיידית וישירה, שאם תשוחרר היא עלולה, במידת ודאות קרובה, להיות מעורבת בפעילות הנושאת אופי של טרור אלים כלפי יעדים ישראליים ואזרחים ישראליים".

השופטת פרוקצ'ה אמרה כי חומר הראיות שהוצג בפניה, שלדבריה "מבוסס על פניו על מקורות ישירים ועדכניים", הינו "קשה וחמור ביותר" ומצביע על הקצנה חמורה שחלה בזמן האחרון. והוסיפה כי אם תממש פחימה את כוונותיה, פירוש הדבר ביצוע מעשים נפשעים שמטרתם פגיעה רחבת היקף בחיי אדם.

"קואליציית נשים לשלום" יצאה בקריאה ל"הפסקת הרדיפה הפוליטית וההשתקה של טלי פחימה, לשחרורה לאלתר מן המעצר המנהלי, שהינו כלי קיצוני ובלתי דמוקרטי, ולחשיפת החשדות נגדה בפניה, בפני בית משפט ובפני הציבור כולו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully