וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסיון לקיים פגישת פיוס בין שרון לנתניהו

1.11.2004 / 18:47

שרים בליכוד מנסים לסיים את המשבר שהחל בעקבות אולטימטום משאל העם שהציב שר האוצר לרה"מ. במקביל ממשיך נתניהו לקדם התמיכה בתקציב המדינה ובחוק פינוי-פיצוי

כמה משרי הליכוד מנסים לקדם פגישת פיוס בין ראש הממשלה, אריאל שרון, לשר האוצר, בנימין נתניהו. בקול ישראל דווח כי בין יוזמי הפגישה, שר החקלאות, ישראל כ"ץ. בין השניים שוררת מתיחות בעקבות האולטימטום שהציב נתניהו בהצבעה על אישור תוכנית ההתנתקות בכנסת, בו איים כי אם שרון לא יחליט בתוך 14 יום לקיים משאל עם על ההתנתקות, יפרשו הוא ושרים נוספים מהממשלה. בעקבות המהלך התגברה המתיחות בין ראש הממשלה לשר האוצר.

אתמול הודיעה שרת החינוך, לימור לבנת, אחת מהתומכות ביוזמת נתניהו, כי היא שינתה את דעתה, במהלך פגישה עם שרון, וכי החליטה למשוך את איום ההתפטרות.

בישיבת סיעת הליכוד היום נפגשו שרון ונתניהו לראשונה מאז האולטימטום. שרון לחץ בידידות את ידו של נתניהו, ששב הבוקר מארה"ב, ושאל לשלומו.

בתוך כך, דווח היום כי נתניהו צפוי להיפגש הערב עם אנשי יהדות התורה בניסיון לשכנעם לתמוך בתקציב המדינה. מחרתיים צפויה הכנסת לדון באישור חוק פינוי-פיצוי שנועד להסדיר את התשלום למפוני תוכנית ההתנתקות.

סיעת רע"מ הודיעה שלא תתנגד לחוק, לאחר שהשר מאיר שטרית הודיע בכנסת כי המפונים לא ישוכנו על אדמות השייכות לערבים בנגב ובגליל. לעומתה, הודיעה היום סיעת מפדל כי כל חבריה יצביעו נגד חוק פינוי פיצוי. לאחר פגישת הסיעה עם שר האוצר, בנימין נתניהו, מחר, תחליט הסיעה כיצד להצביע על תקציב המדינה. הסיעה הסמיכה את יושב ראש הסיעה ניסן סלומיאנסקי לכנס בשבוע הבא את לשכת המפדל כדי להחליט על פרישה מהקואליציה אם לא יוחלט על משאל עם בעניין ההתנתקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully