וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עזאם האמריקאי" מזהיר מפיגועים בארה"ב

עתי"ם

29.10.2004 / 14:14

בקלטת שהועברה ל-ABC מאיים האיש לשטוף את רחובות ארה"ב בדם, באופן שישכיח את פיגועי ה-11 בספטמבר

אדם המגדיר עצמו כפעיל בסניף האמריקאי של ארגון אל-קעאדה, הודיע בקלטת שהועברה לרשת ABC כי גל חדש של מתקפות טרור צפוי להכות בארה"ב "בכל רגע".

מהרשת נמסר כי הקלטת הגיעה לידיה ממקור בעל קשרים עם אנשי הטאליבן ואל קאעדה בפקיסטן. אנשי ה-CIA שבדקו את הקלטת, שאורכה 75 דקות, אמרו כי אין באפשרותם להוכיח את האותנטיות שלה, אך דובר סוכנות הביון מסר כי "נראה שהיא הופקה על ידי ארגון המדיה של אל קאעדה". הקלטת מכילה מותג וגרפיקה שנראו בקלטות קודמות של הארגון.

הגבר המופיע בקלטת זיהה עצמו רק בתור "עזאם האמריקאי". בכירים בארה"ב אומרים כי לא שמעו עליו קודם לכן. פניו נראו בקלטת בבירור, אך הוא לא ציין באיזה מקום בארה"ב התגורר. הרשת דיווחה, כי בקלטת נאמר: "לא, בני ארצי, אתם אשמים, אשמים, אשמים. אתם אשמים ממש כמו בוש וצ'ייני. אתם אשמים כמו ראמספלד ואשקרופט ופאוול". את הקלטת כינה הדובר "המסר שלו לאמריקה". "אחרי עשורים של עריצות ודיכוי אמריקאיים, עתה תורכם למות. בעזרת האל, הרחובות של אמריקה יאדימו מדם כשיחברו טיפה לטיפה של דם הקורבנות האמריקאים", הוסיף הדובר.

בכירי ממשל אמרו ל-ABC כי העתקים של הקלטת נמסרו לכל אנשי הממשלה ששמם מוזכר בקלטת, וכי היא הוצגה בפני מנהיגי אל קעאדה שבויים כדי שינסו לזהות את הגבר המדבר בה.

עזאם הזהיר בקלטת, כי פיגועי ה-11 בספטמבר היו רק ההתחלה. "אזרחי אמריקה, אני מזכיר לכם את הדברים החשובים של מנהיגנו, אוסאמה בן לאדן וד"ר איימאן אל-זאוואהרי, שמה שהתרחש ב-11 בספטמבר לא היה אלא הפתיחה של מלחמה גלובאלית על אמריקה", אמר. "ברצון האל, הגודל והאכזריות של מה שיבוא בדרככם ישכיח מכם כליל את ה-11 בספטמבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully