וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריאות בימין למנוע קבורת ערפאת בירושלים

28.10.2004 / 14:38

חברי כנסת מהאיחוד הלאומי דורשים משר הביטחון להכריז שערפאת לא ייקבר בתחומי העיר. עמותת רבנים, בראשות בנו של הרב עובדיה יוסף: לא לקבור את המרצח במקום המקודש ביותר לעם ישראל

מתגברות הקריאות בקרב חוגים שונים בימין למנוע את קבורת עראפת בירושלים. בגלי צה"ל דווח כי חבר הכנסת אורי אריאל מהאיחוד הלאומי אמר כי אלפי מפגיני ימין "ימנעו בגופם" את קבורתו של יו"ר הרשות בירושלים, אם הוא ימות. חבר סיעתו, בני אילון, קרא לשר הביטחון, שאול מופז, להודיע כבר עכשיו כי ערפאת לא ייקבר בתחומי העיר.

סוכנות עת"ים דיווחה כי, רבני עמותת "פיקוח נפש", שבראשה עומד הרב יעקב יוסף, בנו של הרב עובדיה יוסף, העבירו היום לממשלה את ההודעה הבאה: "בשל השמועות המשמחות, שהארכי-רוצח ערפאת ימח שמו גוסס, אנו פונים אליכם כיהודים אל יהודים: בל נפגע ברגשותיהם של מליוני יהודים. שלא יעלה על דעת שום יהודי לקבור את נבלתו הטמאה של המרצח במקום המקודש ביותר לעם ישראל".

לדבריהם של הרבנים, קבורתו של ערפאת בירושלים "תהפוך את המקום לאתר עלייה לרגל של מעריצי הטרור, תחזק את אחיזתם של המרצחים ואוהדיהם בירושלים עיר הקודש ובירת ישראל, דבר שיגרום סיכון בטחוני ליושבי עיר הקודש, והעמדתם של אלפי יהודים ובתוכם רבבות המתפללים בכותל המערבי במצב של סכנת חיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully