וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רבנים בחב"ד: שרון משת"פ עם נאצים בני דורנו

עתי"ם

24.10.2004 / 10:31

שניים מבכירי רבני חב"ד פנו אל היועמ"ש בבקשה להעמיד לדין את ראש הממשלה על פי חוק "עשיית דין בנאצים ועוזריהם", בשל תוכנית ההתנתקות. טוענים: זו לא הסתה

לקראת ההצבעה בכנסת בנושא ההתנתקות פנו הרב שלום דב וולפא, מרבני חב"ד בקרית גת, והרב יקותיאל ראפ, יו"ר המטה העולמי בניו יורק, ליועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז, בבקשה להעמיד את שרון ותומכיו לדין כ"משתפי פעולה עם הנאצים שבדורנו", וזאת על פי החוק של "עשיית דין בנאצים ועוזריהם".

הרבנים, חברי המטה העולמי להצלת העם והארץ שמושבו בצפת, פנו ליועץ המשפטי במכתב בו הם מפרטים את נימוקיהם לדרישתם החריגה. לדבריהם, ארגוני המחבלים הם הנאצים של דורנו. "כאשר אחרי כל זה פועלים הממשלה והכנסת ופקידי ציבור לגירוש המוני של אלפי יהודים מבתיהם ורכושם, ובמטרה למסור נכסים ואדמות אלה לארגונים הנאציים, שבלי ספק ישתמשו בהם כדי להגביר את פעולות החבלה וההרג של יהודים, הרי יש בזה בודאי שיתוף פעולה עם הנאצים שבדורנו".

במכתבם מציינים הרבנים, כי "ארגוני המחבלים הנאצים הצליחו רק בשנתיים האחרונות להרוג למעלה מ-1000 יהודים, לפצוע למעלה מרבבה ולהרוס עשרות אלפי משפחות יהודיות בארץ ישראל וברחבי העולם".

בסיום מכתבם מציינים הרבנים, כי אין במכתב זה משום הסתה ואין קריאה לאלימות. "באנו רק לעורר את רשויות המשפט בישראל לעשות צדק, לפחות על פי חוקי המדינה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully