וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמפיין נגד האנטישמיות: ישו "יהודי מלוכלך"

רויטרס

23.10.2004 / 0:02

סטודנטים יהודים בצרפת יפתחו בשבוע הבא בקמפיין אגרסיבי במסגרתו יוצגו תמונות הצלוב ומריה הקדושה. במקביל תקיים הכנסייה הקתולית הצרפתית כינוס להגברת האמונה הדתית

סטודנטים יהודים בצרפת מתכננים לפתוח בשבוע הבא בקמפיין אגרסיבי נגד התגברות האנטישמיות, במסגרתו יפורסמו תמונות של ישו הנוצרי ומריה הקדושה, בתוספת הכיתוב: "יהודי מלוכלך". באחת התמונות נראה ישו בזרועות פשוטות קדימה, ובתמונה אחרת נראית מריה נושאת את ישו התינוק. בתחתית שתי התמונות נרשם: "מה היה קורה לו האנטישמיות היתה העסק של כולם?".

התמונות יפורסמו במספר עיתונים החל מיום שלישי הבא, במקביל לכינוס שמקיימת הכנסייה הקתולית בצרפת, בהשתתפות מאמינים קתולים מכל היבשת, לדיון בשאלה - כיצד להגביר את האמונה בערים האירופיות הגדולות.

הארגון המממן את הקמפיין הוא איחוד הסטודנטים היהודים בצרפת (UEJF). ראש הארגון, יונתן ארפי, מסר כי מספר עיתונים הסכימו לפרסם את המודעות, אולם בעלי לוחות מודעות סירבו להציבן. "זה קמפיין שמטרתו לזעזע, אז עדיף שיפורסם בעיתון, שם אתה יכול לקרוא ולחשוב, או להפוך את הדף אם זה מזעזע מדי", אמר ארפי בראיון טלוויזיוני. לדבריו, "זה טוב אם אנשים מדברים על אנטישמיות".

דו"ח ממשלתי שפורסם ביום שלישי קבע כי גל האלימות האנטישמית הפוקד את צרפת בתקופה האחרונה, מאיים על מרקם החברה הצרפתית. עוד נקבע בדו"ח כי בניגוד למקובל לחשוב, האנטישמיות העכשווית אינה רק נחלת חלקם של מספר פעילים מצומצם בקרב הימין קיצוני, או בקרב בני הנוער המוסלמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully