וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

200 אוהדי מכבי הורדו מהמטוס באמסטרדם

21.10.2004 / 0:07

אוהדי הכדורגל הורדו אמש ממטוס טורקי שעמד להטיסם לארץ, בעקבות קטטה שפרצה בין אוהדים לדיילות "טורקיש איירליינס"

כ-200 ישראלים, אוהדי מכבי ת"א בכדורגל, הורדו אמש ממטוס טורקי, שעמד להטיסם לאיסטנבול בדרכם לארץ. בקול ישראל דווח, כי כמה מהישראלים התקוטטו עם מספר דיילות, והקברניט של חברת טורקיש איירליינס הורה להוריד את כל הישראלים והמריא בלעדיהם. קונסול ישראל באמסטרדם הגיע לשדה התעופה, אך משרד החוץ לא מתכוון לטפל בפרשה בדרג דיפלומטי.

אתר האוהדים המכבי.דוט.קום מדווח כי הדיילות של חברת התעופה החלו להתגרות באוהדי מכבי ת"א, שמצידם החלו להשתולל במטוס. מספר אוהדים אף איימו על הדיילות שנראו מפוחדות מאוד. לאחר כמה דקות של רוגע, החלו לריב בניהם האוהדים.

אנשי הביטחון להוריד את כל האוהדים הצהובים מהמטוס כעונש קולקטיבי. המשטרה ההולנדית עצרה כמה אוהדי הקבוצה אשר התפערו במטוס. לאחר דין ודברים עם אותם אוהדים, שיחררה המשטרה את העצורים.

עוד נמסר כי כל אוהד אשר הורד מהמטוס ייקנס ב-50 יורו. לחלק מהאוהדים לא נותר כסף. תום וקנין, אוהד מכבי, שנמצא בשדה התעופה אמר למכבי.קום: "אנחנו תקועים בהולנד, המטוס כבר המריא ויש כאן המון בלגאן. היה קצת בלגאן במטוס ואז החליטו על עונש קולקטיבי והורידו את כל האוהדים. בשלב זה אנחנו עדיין לא יודעים מה הולך לקרות אבל מנסים לחלק אותנו לקבוצות קטנות ולעלות אותנו לטיסות לישראל. לקחו לנו גם את הכרטיסים. אני מקווה שהבעייה תחלוף מהר ונגיע הביתה בשלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully