וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ אפללו עבר אירוע מוחי קל

21.10.2004 / 0:03

מאושפז מיום רביעי באיכילוב, לאחר שאיבד את הכרתו. נמסר כי מצבו הכללי טוב. לאחרונה קיבל איומים בנוגע לעתידו הפוליטי

ח"כ אלי אפללו (ליכוד) עבר אתמול בשעות הערב אירוע מוחי קל. מצבו טוב. כתבת סוכנות עתי"ם מוסרת, כי אפללו עבר בשעות הערב אירוע קצר של אובדן הכרה, בדומה לאירוע שעבר אתמול, אשר הביא לאשפוזו בבית החולים "סורסקי" בתל אביב. בבדיקת C.T. דחופה שנעשתה לאחר האירוע, הסתבר כי ח"כ אפללו עבר אירוע מוחי קל. עוד נמסר, כי הוא במצב כללי טוב וכי הוא עירני.

כתב "הארץ" צבי זרחיה, מוסיף:

ח"כ אפללו אושפז אתמול בבוקר בבית החולים איכילוב בתל אביב, לאחר שחש ברע. מקורביו טוענים כי הוא התמוטט בעקבות לחצים מאסיביים שהופעלו עליו להצביע נגד תוכנית ההתנתקות.

אפללו, שלן בלילה שבין שני לשלישי במלון בתל אביב, חש בבוקר ברע והזעיק את דוברו לבית המלון, לאחר שהרגיש עייפות וחולשה ולא הצליח להזיז את רגל שמאל ויד שמאל. הדובר הזעיק ניידת טיפול נמרץ. כשהגיעה הניידת למלון אפללו התמוטט, נפל ואיבד את ההכרה לכמה שניות. הוא הובהל לבית החולים והחל להתאושש.

מקורביו של אפללו טענו כי בשבועיים האחרונים הופעלו עליו לחצים כבדים בשל תמיכתו בהתנתקות, שכללו איומים מרומזים לחסל את עתידו הפוליטי.

אפללו מקורב לשר התמ"ת אהוד אולמרט וליו"ר ועדת הכספים ח"כ אברהם הירשזון (ליכוד), שנמנים עם תומכי ההתנתקות. ביום שני סיפר בכנסת כי זומן בדחיפות לפגישה אצל ראש הממשלה, אריאל שרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully