וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעת חוק ההתנתקות אינה כוללת פינוי התנחלויות

19.10.2004 / 19:22

נוסח הצעת החוק הועבר לכנסת, לקראת ההצבעה ב-25 בחודש. לפי ההצעה, עם סיום עבודות ההכנה תתכנס הממשלה שוב ותחליט אם לפנות התנחלויות ובאיזה קצב

נוסח הצעת החוק בעניין תוכנית ההתנתקות הועבר לכנסת. המליאה תצביע על הצעת החוק ב-25 בחודש. בהצעה נאמר כי הממשלה מאשרת את התוכנית, אולם אין מדובר בהחלטה על פינוי יישובים. עוד נאמר בהצעה, כי אחרי סיום עבודות ההכנה תתכנס הממשלה שוב, ותחליט אם לפנות יישובים. כמו כן יוחלט באיזה קצב יתבצע הפינוי.

בקול ישראל דווח כי למסמך שהוגש לכנסת צורף הסבר לתוכנית, ונאמר בו כי מטרתה לשפר את מצבה של ישראל. כמו כך צורף מכתבו של נשיא ארה"ב, ג'ורג' בוש, לראש הממשלה, בו הכיר בשינוי הדמוגרפי בשטחים.

אבטחה מתוגברת בכנסת בהצבעה על ההתנתקות

לקראת הדיון בכנסת בתוכנית ההתנתקות, בשבוע הבא, ייערכו במשכן סידורי אבטחה חסרי תקדים. בגלי צה"ל דווח, כי כל ח"כ יוכל להכניס למליאה רק שני אורחים, כך שבמקום יהיו, לכל היותר, 240 אורחים - מספר קטן לעומת 3,000 האורחים שנכנסים לכנסת מדי יום.

לצד זאת, תוגבל כניסת האורחים למספר מתחמים, בהם מזנון הכנסת - אליו יוכלו להיכנס רק חברי הכנסת, העוזרים הפרלמנטריים והעיתונאים - כדי למנוע מהומות ולחצים על אופן ההצבעה. בבניין הותקנו מצלמות אבטחה רבות במעגל סגור.

אהוד יתום, חבר ועדת החוץ והביטחון בכנסת ולשעבר ראש אגף האבטחה בשב"כ, אמר לגלי צה"ל: "אני דואג מהאווירה הכללית - לא דואג ממה שעתיד להתרחש בכנסת. המקום מאובטח כל ימות השנה, על אחת וכמה בימים יותר טעונים". עוזי כהן, חבר מרכז הליכוד וסגן ראש עיריית רעננה, בעל תעודת כניסה קבועה אמר: "לא ימנעו ממני להיכנס למשכן, לי יש את הדרכים שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully