וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוחי דנקנר רכש מניות אי.די.בי פיתוח ב-25 מ' ש'

ניצן כהן ונתן שבע

14.10.2004 / 11:45

רכש את המניות אתמול ממשקיע זר בעסקה מחוץ לבורסה, בהתאם לתוכנית שפורסמה בלעדית ב-TheMarker. המניות נרכשו במחיר הגבוה ב-1% ממחיר הפתיחה של המניה הבוקר

נוחי דנקנר ממשיך לרכוש מניות אי.די.בי פיתוח, בהתאם לתוכנית שפורסמה בתחילת השבוע ב-TheMarker. אתמול רכש דנקנר באמצעות אי.די.בי אחזקות חבילת מניות אי.די.בי פיתוח בהיקף כספי של 25 מיליון שקל. המניות נרכשו בעסקה מחוץ לבורסה ממשקיע זר.

רכישת מניות אי.די.בי פיתוח אתמול התבצעה במחיר 108.8 שקל למניה, מחיר הגבוה בכ-1% ממחיר הפתיחה של המניה הבוקר בבורסה.

בתחילת השבוע פורסם ב-TheMarker כי נוחי דנקנר מעוניין לרכוש מניות אי.די.בי פיתוח בהיקף כספי כולל של כ-100 מיליון שקל. הרכישות התבצעו בעיקר בבורסה ובחבילות "קטנות" של כ-10 מיליון שקל. בשבוע שעבר השלים דנקנר באמצעות החברות שבבעלותו רכישה של כ-50 מיליון שקל באי.די.בי פיתוח והשבוע רכש כ-30 מיליון שקל נוספים, כך שדנקנר צפוי לרכוש בתקופה הקרובה מניות נוספות של אי.די.בי פיתוח בהיקף כספי של 20 מיליון שקל.

גם אחותו של דנקנר, שלי ברגמן-דנקנר, שמהווה חלק מרכזי בדבוקת השליטה בקבוצת אי.די.בי, הגדילה את חלקה בחברות בקבוצה. שלשום רכשה בבורסה מניות אי.די.בי פיתוח בהיקף כספי של 8 מיליון שקל.

בקבוצת אי.די.בי נערכים בחודשים האחרונים לקראת שינוי נוסף באסטרטגיה שלה וזאת מאחר שבסוף החודש יוגשו המסמכים לרכישת גרעין השליטה בבזק. על פי תכניתו של דנקנר עליה פורסם בלעדית ב-TheMarker מעוניין האחרון לרכוש את השליטה בסלקום, בה הוא מחזיק באמצעות דסק"ש ב-25%, או לחלופין לרכוש את השליטה בבזק.

מכיוון שרכישת השליטה בבזק מועדפת על ידי דנקנר, נערכים לאחרונה בקבוצה להגיש הצעה לרכישת גרעין השליטה בענקית התקשורת הישראלית. יצויין כי הרגולטורים אישרו בתקופה האחרונה לדנקנר להפקיד את החזקותיו בסלקום בידי נאמן עד למכירתן ובאמצעות מהלך זה יוכל לרכוש את השליטה בבזק. מגבלה רגולטורית נוספת שהוסרה לאחרונה ותקל על דנקהר להתמודד על רכישת השליטה בבזק היא הורדת המגבלה המינימלית שמחייבת החזקה של גורמים ישראלים בחברת טלקום מה שיקל על דסק"ש למכור את החזקותיה בסלקום לשותפים הזרים (בלסאוט).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully