וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולם יראו ג'ייאנטס - קאובויס

10.10.2004 / 1:27

פוקס ומידל איסט מביאים לנו את קרב הטינה של ה-NFC מזרח. במנה השנייה ב-METV: ג'טס-באפאלו. בלילה: וושינגטון-בולטימור

אחרי משחקי המחזור החמישי יהיו כל הקבוצות, כולל אלה שכבר נחו, עם רבע עונה מאחוריהן. זוהי הזדמנות טובה להתחיל להסיק מסקנות ראשוניות ולראות למי יש סיכוי ללכת למשחק הגדול, או אפילו לפלייאוף, ומי יכול כבר עכשיו לברר את זמינותם של מגרשי גולף בינואר.

במשחק המוקדם (19:00, גם בפוקס וגם במידל איסט), יארחו הדאלאס קאובויס את הניו יורק ג'איינטס. לענקים מניו יורק, שהחלו להתרגל לשיטות הקשוחות של המאמן טום "הרס"ר" קוכלין, יש מאזן 1:3. לדאלאס, שנחו בשבוע שעבר, יש מאזן 1:2. לשתי הקבוצות יש קווטרבקים (קורט וורנר בניו יורק, ויני טסטוורדה בדאלאס) שנחשבים פגיעים ללחץ, ולשתיהן מאמנים שלא סובלים טעויות ופיזור דעת.

לג'ייאנטס יש יתרון במשחק הריצה, שם מפגין טיקי בארבר יכולת מצוינת בשבועות האחרונים. לדאלאס יש קו התקפה טוב יותר, אם כי גם זה של הענקים מתחיל להתגבש. בהגנה יש לניו יורק את מייקל סטרייהן המעולה, שבהחלט עשוי לחגוג על ישבנו המזדקן והאיטי של טסטוורדה. גם לדאלאס יש קו הגנה מהיר שעשוי להקשות על וורנר.

סך הכל, מדובר במשחק שקול מאד על הנייר, והאיבה בין שני המועדונים מבטיחה משחק חם וצמוד.

האם יקרקעו הביזונים את הסילונים?

במשחק המאוחר יארחו הניו יורק ג'טס, הבלתי מנוצחים עד כה, את הבאפאלו בילס שעד כה לא ניצחו. בשבוע שעבר הספיק לסילונים מאמץ בינוני כדי לגבור על מיאמי חסרת העוקץ, בעוד שבאפאלו נכנעו לאלופה לאחר שכבר הובילו.

לבאפאלו יש המון כישרון, אבל קו התקפה מהגרועים בליגה (שמתוגמל מעל ומעבר ליכולתו בפועל) מחבל בכל סיכוי של הקבוצה להגיע למשהו. קו ההגנה המצוין של הג'טס, עם ג'ון אייברהם, שון אליס ודוויין רוברטסון הצעיר עשוי לחגוג. גם את החולשה היחסית של הג'טס, הגנת הריצה, יתקשו הביזונים לנצל בגלל חולשת קו ההתקפה שלהם.

אבל למרות כל אלה, זוהי ה-NFL, ובאפאלו אינה גרועה די הצורך כדי לסיים במאזן 16:0, כך שבהחלט תיתכן כאן הפתעה.

יתר המשחקים

פיטסבורג סטילרס - קליבלנד בראונס
הצ'וקולדות הפתיעו לטבה בשבוע שעבר עם ניצחון נאה על וושינגטון, אבל הקווטרבק הרוקי בן רות'ליסברגר מפגין יציבות ושיקול דעת של ותיק, ויש לו חוליית תופסים שתוכל לנצל את ההגנה הבינונית במקרה הטוב של החומים.

אטלנטה פאלקונס - דטרויט ליונס
האם הבזים הם קבוצה של מאזן 0:5? זה לא יהיה קל מול החבורה הנחושה של סטיב מריוצ'י, אבל על הנייר הבזים הם פשוט קבוצה טובה יותר.

ניו אינגלנד פטריוטס - מיאמי דולפינס
הכל מוכן לחגיגה ביתית לכבוד שיא הניצחונות הרצופים החדש, וכל מה שמפריד בין הפטריוטים לשישו ושמחו הם המיאמי דולפינס -- קבוצה עם התקפה כל-כך חלשה עד שיש שחקנים רבים בליגה שהבקיעו יותר טאצ'דאונים ממנה. אז למה המשחק הזה מריח כמו הפתעה?

יוסטון טקסאנס - מינסוטה וייקינגס
מייקל בנט, שהיה אמור לחזור מפציעה ולהחליף את אונטריו סמית' המושעה, נפצע שוב. זה משאיר את הויקינגים עם מו וויליאמס בעמדת הרץ. לטקסאנים יש קו אחורי שיכול לנצל זלזול, כך שקולפפר יצטרך להיזהר כשהוא מחפש את רנדי מוס. עדיין, הוויקינגים אמורים לקחת את המשחק.

אינדיאנפוליס קולטס - אוקלנד ריידרס
לאוקלנד יש קווי הגנה אחורית וקדמית לא רעים, אבל קשה לראות איך זה יספיק נגד פייטון מאנינג.

ניו אורלינס סיינטס - טאמפה ביי באקנירס
הסיינטס חייבים לנצח, ועם האופי שלהם זה מן הסתם אומר שהבאקנירס ילקטו כאן ניצחון ראשון.

סן דייגו צ'ארג'רס - ג'קסונוויל ג'אגוארס
חזיזי הברק מסן דייגו מפתיעים לטובה, אבל אם ההתקפה של היגוארים תתייצב למשחק, הם ינצחו די בקלות.

סן פרנסיסקו 49' - אריזונה קארדינלס
הקארדינלים קבוצה יותר טובה, והם יבואו במוראל גבוה לאחר שהשפילו את ניו אורלינס. אבל הם עדיין אחת הקבוצות החלשות שהניינרס יתמודדו מולן, כך שי שמצב לניצחון של פריסקו.

דנבר ברונקוס - קרוליינה פנת'רס
סטיבן דייויס ינסה לשחק, אבל ההגנה הקשוחה של דנבר תגרום לו להצטער על כך.

סיאטל סיהוקס - סט. לואיס ראמס
אלופת הבית מאשתקד מול זו שמתיימרת לקחת לה את הכתר. אם לא יקרה משהו בלתי צפוי, היומרה תוכח כמוצדקת ושון אלכסנדר יחגוג.

וושינגטון רדסקינס - בולטימור רייבנס (02:30, ESPN)
שתי הקבוצות נחלו בשבוע שעבר הפסדים לקבוצות נחותות על הנייר. בבולטימור עשויה דעתו של ג'מאל לואיס להיות מוסחת מעונש המאסר הצפוי לו (כנראה בתום העונה) לאחר שהודה בעיסקת טיעון בקשירת קשר לרכוש סמים. עם זאת, עכשיו הפרשה מאחוריו והוא יוכל להתרכז בפוטבול. ההגנה של וושינגטון סובלת מפציעות וזה עלול להיות בעוכריה, כי הפסד נוסף עלול לגמור לה את העונה כבר עכשיו.

המחזור יינעל במאבק מאד מסקרן וחשוב במאנדיי נייט, בין הגרין ביי פאקרס לטנסי טייטאנס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully