וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות המונדיאל: ישראל-שווייץ 2:2

10.10.2004 / 0:05

יוסי בניון היה מבריק והבקיע את שני השערים לישראל, אבל לא קיבל די סיוע מחבריו. ליקויים בהגנה אפשרו לאורחים להבקיע פעמיים

נבחרת ישראל סיימה אמש בתיקו ביתי 2:2 מול שווייץ במסגרת מוקדמות המונדיאל. התוצאה משאירה את ישראל צמודה לשווייץ, המוליכה בבית ד' בזכות הפרש שערים. לישראל, שווייץ, צרפת ואירלנד 5 נקודות כל אחת בתום שלושה משחקים מתוך 10.

הרבה זמן לא ראינו את איצטדיון רמת גן מלא מפה לפה. 35,000 צופים הגיעו הערב למשחק השלישי במוקדמות המונדיאל 2006 בין ישראל לשוייץ וכל מה שנשאר היה לזכות בשלוש נקודות יקרות, שיהפכו את הערב הזה למושלם. ניצחון היום בבית מול שוויץ וישראל היתה עושה צעד משמעותי בדרך למטרה הסופית - המקום הראשון או השני בבית.

אברהם גרנט פתח בהרכב מפתיע משהו, עם רביד גזל ופיני בלילי בהרכב הפותח כשאבי נמני נשאר בספסל. שמעון גרשון קיבל את סרט הקפטן, דוידוביץ' בשער.

מהלך המשחק

דקה שלישית: פיני בלילי פורץ נפלא מצד ימין, מגיע לבד מול השוער השוויצרי, אבל בועט לא מדויק לרשת החיצונית.

דקה רביעית: רביד גזל מרים כדור לרחבה מימין, פיני בלילי מתרומם, ונוגח מעט מעל המשקוף.

דקה חמישית: עידן טל משתלט על כדור מצד שמאל, מחדיר לרחבה אבל הכדור בורח לבניון.

דקה תשיעית: יוסי בניון פורץ מהמרכז, משתחרר משני שוויצרים (מוראט יאקין ופטריק מולר), עובר לימין, מטעה את השוער ומגלגל פנימה מזווית קשה. מדהים. 0:1 לישראל.

דקה 17: טעות של רביד גזל כמעט השאירה את פריי לבד מול דווידוביץ', אך ההגנה הישראלית מנקה את המבוכה ומרחיקה לקרן.

דקה 25: בעיטה של שחקן שוויצרי חודרת לרחבה, יאקין מרים את הרגל ומקפיץ את הכדור בעקב לעבר חלוץ שוויץ, אלכס פריי מאחורי כל קו ההגנה של ישראל. לבד מול דוידוביץ' הוא לא מתבלבל. 1:1

דקה 35: יוהאן פונלאנטן מגיע לראשון לכדור גובה שהוגבה לרחבה הישראלית, ומנצל אי הבנה בין גרשון לקייסי. החלוץ השווייצרי נגח מצוין, מכניע את דוידוביץ' ומעלה את האורחים ליתרון מפתיע. 1:2.

דקה 39: בניון משאיר את פיני בלילי מימין לבד מול פסקל צוברבדלר, שוער נבחרת שווייץ, אך חלוץ קייסרי לא הצליח למצוא את המסגרת, ומחמיץ הזדמנות גדולה להשוות.

דקה 47: יוסי בניון, שוב הוא, משתלט על כדור גבוה ברחבה, מקדים את שומריו ובקפיצה אקרובטית מצליח מול השוער להחדיר את השני שלו ושלנו, לרשת. 2:2

דקה 55: פונלאנטן בעט חזק משמונה מטרים לשער הישראלי, אך ניר דוידוביץ' בזינוק נהדר מציל שער בטוח.

דקה 60: עמרי אפק פורץ מצוין לרחבת שווייץ ומעביר כדור רוחב לעומר גולן, שנכנס במקומו של פיני בלילי. שחקן הגנה שווייצרי הצליח למנוע מגולן להגיע לכדור ורק הצלה של השוער השווייצרי מנעה שער עצמי.

ההרכבים

ישראל: ניר דוידוביץ', רביד גזל, אריק בנאדו, טל בן חיים, שמעון גרשון, אדורם קייסי, עמרי אפק ואליד באדיר, עידן טל, יוסי בניון, פיני בלילי.

שוייץ: פסקל צוברבולר, כריסטוף שפיחר, מוראט יאקין, פטריק מולר, ברנט האס, טרנקילו בארנטה, הקאן יאקין, יוהאן ווגל, ריקרדו קאנאס, יוהאן פונלאנטן ואלכסנדר פריי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully