וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רזי גירל

6.10.2004 / 11:08

צחי בירן ראה את ג'רזי גירל של קווין סמית, וקובע כי מדובר בדרמה קומית צפויה אך לעיסה

דבר אחד חייבים להבהיר כבר בהתחלה – מעריצי קווין סמית', דלגו על האפיזודה הזו, היא לא תסב לכם נחת. עם זאת, אם בא לכם על ה"פיל גוד מובי אוף דה וויק" בהחלט סביר להניח שתבואו על סיפוקכם.

ג'רזי גירל סובב סביב אולי טרינקל (בן אפלק), יחצ"ן בידור מיומן וחלקלק שמאבד את אשתו הטריה (ג'יי לו) במהלך לידת בתם הבכורה. החיים הזוהרים של אולי נדפקים ביג טיים, הוא עובר לגור עם אביו בשכונה הישנה (ניו ג'רזי כצפוי אצל סמית), מנסה להמשיך לחיות את חייו ומגלה שזה לא כל כך פשוט. פאשלה ענקית זורקת את אולי טרינקל מעולם הזוהר לעולם הביוב של ניו ג'רזי ולתפקיד אב במשרה מלאה. נשמע לכם מוכר? אולי בגלל שחצי מהסרטים בערוץ הולמרק דשו בסוגיה וטחנו אותה עד דק.

מבלי לחשוף יותר מדי הסרט סובב סביב אהבתו העמוקה של אולי לבתו המקסימה (כצפוי) וחלומו לחזור בגדול ולכבוש את העיר הגדולה (עוד יותר צפוי). בדרך הוא פוגש את מאיה (ליב טיילר), עובדת בספריית וידאו מקומית עם חיוך מקסים ופה מלוכלך, ומהרגע הראשון די קל לנחש מה יהיה הלאה. כבר אמרנו צפוי?

הסרט רחוק שנות אור מסרטיו המוכרים והסמי-פולחניים של הבמאי והתסריטאי קווין סמית. רוצה לומר, אין דמויות ביזאריות, מסרים חתרניים ובדיחות העוסקות בתוצרי מעיים. אבל מה, אם אתם הולכים עם בן/בת הזוג לספריית הווידאו הקרובה במטרה להעביר ערב נעים בבית עם סרט מלא שחוק ודמע אז תתעלמו מהקרדיט על העטיפה וכנסו לתנוחת כפיות על הספה. אם המשפט האחרון עורר אצלכם בחילה קשה ורצון עז לרוץ להקיא בשירותים, תמשיכו לחפש במדף הבא כי זה הדיל כאן. מדובר פשוט בדרמה-קומית קלה לעיכול שתעביר לכם שעה וחצי בלי צורך לעשות "פאוז" כשהולכים לשירותים או לשים פופקורן במיקרו. אם אתם מחפשים קצת עניין או אתגר בצפייה בסרט, שימו את הדיבוב לרומנית ותראו איך עדיין תבינו בדיוק במה מדובר. פשוט, קל וצפוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully