וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צוות ערוץ 1 הוכה מול משרד הביטחון

4.10.2004 / 9:07

מקליט ותאורן סירבו להציג תעודות עיתונאי, וחטפו אגרופים ממאבטח בקריה בת"א. "הייתי המום ומזועזע, אין לי מלים", סיפר המקליט הותיק איל ורמוס. המאבטח ואחראי המשמרת הושעו

איל ורמוס, מקליט ותיק בערוץ הראשון, הוכה אתמול קשות ליד הקריה בת"א על ידי מאבטח של משרד הביטחון. "הייתי פשוט המום ומזועזע. 30 שנה אני עובד ונמצא במקומות הכי מוטרפים שיכולים להיות, אבל מה שקרה לי אתמול, אין לי מלים", סיפר לגלי צה"ל.

ורמוס הגיע אתמול לאזור משרד הביטחון כדי לצלם הפגנה בעד תושבי שדרות, שנערכה במקום. לדבריו, אחרי שסיימו את צילום הכתבה ניגש אליהם מאבטח צעיר וביקש לראות תעודות עיתונאי. הצוות סירב להציגן בפניו, והמאבטח התנפל על התאורן, יעקב בוקעי, ו"בברוטליות השכיב אותו על הרצפה והתחיל להכות אותו". ורמוס ניסה להפריד בין השניים "ובשנייה אחת הוא קם ודפק לי אגרוף", סיפר. "הרגשתי שכל הפנים שלי נפוחות שנוטף ממני דם... ניסיתי לעכל את מה שקרה, ואני לא מאמין - איך יכול להיות שכל בחור יכול לקחת את החוק לידיים? מה קורה פה במדינה"?. אתמול בלילה הגיש ורמוס תלונה במשטרה.

רחל אשכנזי, דוברת משרד הביטחון, מסרה לגלי צה"ל בתגובה: "האירוע הנוכחי היה מיותר, שגוי, וההתנהגות היתה פשוט לא בהתאם לנהלים ולהנחיות". לדבריה, כבר אתמול התבצע ברור ראשוני ושני אנשים הושעו מתפקידם - המאבטח ואחראי המשמרת. עם זאת, אשכנזי סירבה לקשור בין המקרה שהתרחש אתמול ובין המכות שחטף הבמאי דוד בן שטרית לפני חודשים אחדים, והתכחשה לטענות לפיהן יד המאבטחים קלה על ההדק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully