וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צליין הודי נושא את אמו על כתפיו כבר 8 שנים

24.8.2004 / 13:47

הבן המסור, שכבר עבר מרחק של 6,000 ק"מ, מתכוון להמשיך במסע עוד 9 שנים. אמו הישישה העיוורת נישאת על כתפיו בתוך סל מקש, וכבר רוצה לשוב הביתה

קאילאשגירי בראהמצ'ארי, צליין הודי בן 32, יצא למשימה הרואית במיוחד: הוא נושא על כתפיו את אמו הישישה העיוורת במסע עלייה לרגל, בו הוא אמור לחצות את כל הודו.

הבן הנאמן החל את המסע לפני שמונה שנים וכבר הספיק לעבור מרחק של 6,000 ק"מ. המסע החל בכפר הולדתו, פיפריה, במדינה הצפונית מדיה פרדש. אם הכל יילך לפי התכנון, הוא אמור לסיים את המסע הרוחני שלו בפסטיבל ההינדי ה"קומבה מלה" הבא ב-2013 בעיר וארנסי.

"זהו רצון האל", אמר בראהמצ'ארי כשנשאל לפשר החלטתו. הוא מסתובב ברחבי המדינה, כאשר שני סלי קש תלויים על כתפיו ומחוברים במוט עץ. בסל אחד יושבת אמו ובסל השני נמצאים חפציהם הדלים. "זה מאוד כואב בגוף, אבל אני נחוש להשלים את המסע אפילו אם זה ייקח לי עוד שנים ארוכות", אמר.

"המסר שלי הוא פשוט", אמר בראהמצ'ארי שהפך למושא הערצה, "דאג להוריך. אם לא תעשה זאת, ילדיך יזניחו אותך". בבי.בי.סי דווח כי לעומת הנחישות אותה מפגין הבן, אומרת האם, בת ה-60, כי "אני חשה עייפות גדולה. לפעמים אני חושבת לסיים את המסע ולשוב הביתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully