וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טלי פחימה חשודה בתכנון פיגועים בישראל

10.8.2004 / 14:07

מעצרה של הישראלית שפיתחה יחסים קרובים עם ראש גדודי אל אקצה בג'נין, הוארך ב-9 ימים. פרקליטתה: היא ישראלית, אין לה אינטרס לעשות זאת. השופטת: בראיות נגדה יש ממש

היום הותר לפרסום כי טלי פחימה, שנחשדה בעבר בסיוע לראש גדודי חללי אל אקצה בג'נין זכריה זביידי והיתה איתו בקשר קרוב, חשודה כעת במעורבת בתכנון פיגועים נגד ישראלים ובקשר לפעילי טרור פלסטיניים. ב"הארץ" דווח כי מעצרה של פחימה הוארך בתשעה ימים. בקול ישראל דווח כי השופטת ליאה לב און בדקה את הראיות שהגישו השב"כ והמשטרה ואמרה כי יש בהן ממש.

פחימה נעצרה אמש על ידי משטרת שומרון ויהודה והשב"כ באזור המרכז. בגלי צה"ל דווח כי צו איסור פרסום הוצא על רוב פרטי הפרשה. היא מובאת כעת להארכת מעצר בבית משפט השלום בפתח תקווה.

פחימה, בת 28 מתל אביב, נעצרה בסוף חודש מאי האחרון בחשד שסייעה לזביידי, אך שוחררה זמן קצר לאחר מכן. היא טענה שהיא שימשה מגן אנושי לזביידה, כדי שצה"ל לא יתנקש בו. בדיון בבית המשפט אמרה כי עסקה בפעילות הומניטרית למען ילדים אך עם זאת, הודתה כי ירתה ברובה בחברתו, אולם אמרה שביצעה זאת כשעשוע. לאחר שנעצרה פחימה, פורסם בג'נין כרוז שתיאר אותה כ"סוכנת של השב"כ".

עורכת דינה של פחימה, סמדר בן נתן, מסרה בתגובה: "אין סיכוי שהיא היתה מעורבת בתכנון פיגועים. מהיכרותי ממקרה המעצר הקודם של טלי ומטלי אישית, אני חושבת שאין סיכוי שהיא היתה מעורבת בתכנון פיגועים. היא ישראלית כמוני כמוך, שיכולה להיפגע בפיגוע כמו כל אחד אחר, ואין לה שום אינטרס ושום רצון לתכנן או לסייע לפיגועים בישראל", אמרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully