וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התלמיד שנאנס בידי מורתו: אני אוהב אותה

5.8.2004 / 10:08

אתמול שוחררה מהכלא האמריקאי מרי לטורנאו, שקיימה יחסי מין עם תלמיד כיתה ו', בתום שבע שנות מאסר. כעת מנסה הצעיר לבטל את צו ההרחקה ביניהם. לבני הזוג שתי בנות, בגילאי 5 ו-7

מורה לשעבר בבית ספר יסודי בארה"ב שהואשמה באונס של תלמיד כיתה ו' שוחררה אתמול מהכלא, וכמה שעות לאחר מכן כבר פנה "קורבנה" לבית המשפט בדרישה לבטל את צו ההרחקה ביניהם. הצעיר, וילי פואלאו, כיום בן 21, אמר לבית המשפט שהוא עדיין אוהב אותה.

ב-1997 הודתה מרי לטורנאו, שהיתה אז בת 35 ואם לארבעה, שקיימה יחסי מין עם אחד מתלמידיה, בן 13. כשלטורנאו נעצרה בפעם הראשונה, היא כבר היתה בהריון מהילד. היא נידונה לחצי שנת מאסר על אונס ונאסר עליה להתקרב אליו. בבית המשפט התחננה המורה לשופט שייתן לה הזדמנות שניה ואמרה: "כבודו, עשיתי משהו שלא היתה לי זכות לעשות אותו, מוסרית או חוקית. זו היתה טעות ואני מצטערת. אני מבטיחה לך שזה לא יקרה שוב. בבקשה עזור לי". אבל חודש לאחר מכן היא נתפסה כשהיא מקיימת יחסי מין עם פואלאו ברכב מסחרי, ונידונה לשבע שנות מאסר.

לקראת שחרורה אמר פואלאו: "אני די עצבני. אני לא יודע מה רגשותיי כרגע. אבל אני יודע שאני אוהב אותה". היא יצאה מהכלא לפני עלות השחר כדי להימנע ממפגש עם התקשורת. בסי.אן.אן דווח כי נערים עמדו מחוץ לשער הכלא והחזיקו שלטים שעליהם נכתב "אני בן 18" ו"קחי אותי מותק".

בזמן היכרותם קיימו המורה והתלמיד יחסי מין באולם הספורט של בית הספר ובאחת הכיתות. כיום יש ללטורנאו, בת 42, שתי בנות מהצעיר. הבנות, בגילאי 5 ו-7, חיות עם אמו של פואלאו, והוא עצמו חי אצל ידידי המשפחה. הוא לא עובד ולא סיים את התיכון. ארבעת ילדיה של לטורנאו חיים עם בעלה לשעבר באלסקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully