וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתן צור, מומחה להבראת חברות, מנהל כיום את הפעילות השוטפת של אי.סי.איי

איתן אבריאל

7.5.2001 / 11:07

כך נודע ל-TheMarker.com. צור מפעיל מהלכי קיצוץ עלויות בכל תחומי הפעילות, כולל הפחתת מספר הנורות לחיסכון בהוצאות חשמל

הנהלת כור מינתה לפני כחודש את איתן צור, ישראלי לשעבר, לתפקיד ה-COO (מנהל התפעול והלוגיסטיקה) באי.סי.איי , כך נודע ל-TheMarker.com.

איתן צור, שהגיע לחברה יחד עם ג'ו שפירא, אשר חזר אליה בתפקיד סגן נשיא בכיר למכירות בינלאומיות, מנהל כיום את הפעילות השוטפת של אי.סי.איי, בעוד דורון ענבר עוסק בעיקר בפעילות הקשורה לפיצול העסקי והפיננסי של החברה ל-5 החברות העצמאיות.

איתן צור, ששימש קודם לכן כיועץ חיצוני לאי.סי.איי, הגיע לחברה מקבוצת צ'ייס האמריקאית ונחשב למומחה בתחום הבראת חברות שנקלעו לקשיים. צור הוא בעל ניסיון של 25 שנה בתחום. מיד עם מינויו יישם צור שורה של מהלכים קשים לחיסכון בעלויות, כולל הפחתת מספר הנורות במסדרונות החברה כדי לחסוך בהוצאות חשמל.

ל-TheMarker.com נמסר עוד כי על רקע הפיצול ישנם חילוקי דעות קשים בקרב מנהלי החטיבות בכל הנוגע לחלוקת המזומנים של החברה, לחלוקת עובדים מסוימים, חלוקת מלאים ואפילו לגבי חלוקת המשרדים. במקביל, עוסקת כיום הנהלת כור, בעלת השליטה באי.סי.איי, באיוש מועצות המנהלים והתפקידים הבכירים בכל אחת מהחברות. במסגרת מהלך זה נשקלת בהנהלה גם האפשרות להביא מנכ"לים אמריקאים לחלק מהחברות, במקום המנהלים הנוכחיים שרובם מוותיקי החברה.

בדו"חות לרבעון הראשון של השנה כבר אמורה אי.סי.איי להציג את הדו"חות הנפרדים של 5 החברות השונות המרכיבות כיום את החברה, ובהודעתה האחרונה כבר הציגה נתונים ראשונים לגבי המכירות של החטיבות. לפני כשבועיים הודיעה אי.סי.איי על מהלך הפיטורים הגדול מעולם בענף ההיי-טק הישראלי - מהלך שבמסגרתו שלחה מכתבי פיטורים לכ-1,000 עובדים בישראל ובחו"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully