וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכרז נוסף להקמת מתקן התפלת מים יוצא לדרך

תמר נהרי

6.5.2001 / 16:50

זהו המכרז השני מתוך ארבעה מכרזים למתקני התפלת מים המתוכננים להיבנות בשלוש השנים הקרובות בארץ; המיתקן אמור לספק תפוקה של בין 15 ל-30 מליון קוב מים בשנה

שלב נוסף בטיפול הממשלה במצב החירום שנוצר במשק המים: משרד התשתיות הלאומיות ומשרד האוצר יפרסמו מחר מכרז נוסף למיתקן התפלת מי ים. זהו המכרז השני מתוך ארבעה מכרזים למתקני התפלת מים המתוכננים להיבנות בשלוש השנים הקרובות בארץ. המיתקן אמור לספק תפוקה של בין 15 ל-30 מליון קוב מים בשנה.

בשונה מהמכרז הראשון, שפורסם לפני מספר שבועות למתקן ההתפלה המיועד להיבנות באשקלון, יעמידו המתמודדים במכרז הנוכחי את הקרקע הדרושה וידאגו להכשרת האתר ולהקמתו - כחלק מתנאי המכרז.

בחירת הזוכה במכרז תתבצע בשני שלבים: בשלב הראשון ייערך מיון מוקדם של האתרים בהם יידרשו המציעים להציג את האתר להקמת מתקן ההתפלה. רק מציעים שיענו על דרישות המיון המוקדם של האתרים יוזמנו להגיש את הצעתם למכרז. השלב השני יכלול הגשת הצעות, ובו ייערך גם מיון מוקדם של המציעים.

על פי תנאי המכרז, רשאית ועדת המכרזים לרכוש באמצעות מכרז זה כמות שלא תעלה על 65 מליון קוב של מים מותפלים בשנה, ולצורך כך להעניק את הזכיה במכרז ליותר ממציע אחד.

בתחילת החודש התקבלו שלוש הצעות במכרז להקמת מיתקן ההתפלה באשקלון. המיתקן באשקלון אמור לפעול בהיקף רחב יותר, ולספק 50 מליון קוב מים מותפלים לשנה. על פי התוכנית, יתחיל המיתקן באשקלון לפעול בסוף שנת 2003. ועדת המכרזים עסוקה כעת בבדיקת ההצעות שהתקבלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully