וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל מארגן: "טיול שנתי" למילואימניקים

6.5.2001 / 8:37

חיילי המילואים יוכלו לערוך טיול על חשבון הצבא יחד עם חבריהם ליחידיה ומשפחותיהם; החל מחודש יוני יקצה צה"ל תקציב מיוחד לכל אחד מגדודי המילואים שיעמוד על 20 אלף שקל בשנה

חיילי המילואים יוכלו בקרוב לערוך "טיול שנתי" יחד עם חבריהם ליחידה ובני משפחותיהם. החל מחודש יוני יקצה צה"ל תקציב מיוחד לכל אחד מגדודי המילואים שיעמוד על 20 אלף שקל בשנה.

"ידיעות אחרונות" מפרסם כי בצה"ל ממליצים כי אחת הפעילויות שתיעשה בתקציב תהיה גיבוש היחידה על ידי יציאה ל"טיול השנתי". במסגרת הטיול יוכלו המג"דים לשכור עבור המילואימניקים מתקנים כדוגמת הלונה פארק ולארגן להם יום כיף עם בני משפחותיהם. כמו כן הם יוכלו לקיים טיולים בטבע.

אתמול קיימו אנשי מילואים מתנועת בלט"מ (בעיה לטיפול מיידי) מסע מחאה של אופנוענים ומכוניות שיצא מצומת גלילות, והגיע עד לחמת גדר. המפגינים נפגשו בצפון עם חיילי מילואים המשרתים באזור והביעו את הזדהותם עם "המיעוט הנושא בנטל", כהגדרתם.

ראשי התנועה אמרו כי ימשיכו להיאבק כדי שהציבור והממשלה יבינו את חשיבות הנושא. אחד מראשי התנועה, איציק ארבל, אמר בראשית המסע כי הם מוחים על החלטות הממשלה בעניין הטבות לאנשי מילואים, אותן הוא הגדיר כ"החלטות שהן בגדר מילים ריקות ללא תוכן מעשי". ראשי התנועה תובעים הטבות נוספות בתחום הכלכלי ואופן השירות.

סגנית שר הביטחון, דליה רבין פילוסוף, אמרה בתגובה כי הממשלה הנוכחית העניקה למילואימניקים הטבות המהוות פריצת דרך שלא היתה בעבר, כגון תשלום עבור מילואים חד יומיים וסיוע לסטודנטים. עם זאת הודתה סגנית שר הביטחון כי עדיין יש דברים רבים שאפשר לעשות, בעיקר בכל הנוגע לביטוח הטייסים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully