וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני רוצה לקיים בכורה כבר במחזור הפתיחה"

25.7.2004 / 9:35

הבלם טל בן חיים כבר משוכנע שהוא נעול בבולטון: "חשוב לי שהמנג'ר אלדרייז אוהב אותי"

בלם מכבי תל אביב, טל בן חיים, צפוי לחתום בתוך שלושה ימים על חוזה לשלוש שנים בקבוצת בולטון מהפרמייר-ליג. בסוף השבוע נפגש בן חיים יחד עם סוכנו דוד אבו עם ראשי בולטון והמנג'ר סם אלדרייז. בולטון מעוניינת בחתימה מהירה, כדי שבן חיים יוכל לקבל את רישיון העבודה ויוכל לשחק במחזור הפתיחה נגד צ'רלטון.

לאחר שבולטון חזרה ממחנה האימונים בפורטוגל, עבר בן חיים בהצלחה את הבדיקות הרפואיות. החוזה של בן חיים יתבסס על שכר שבועי נמוך ויהיה תלוי במספר המשחקים שבהם יטול חלק. הבלם ירוויח שכר מינימום של 160 אלף יורו בעונתו הראשונה, במידה שלא ישותף במשחקים רבים. הוא יוכל להרוויח כ-400 אלף יורו, אם יתפוס מקום קבוע בהרכב.

הקבוצה האנגלית בדקה את נושא משחקיו של בן חיים בנבחרת ישראל. הבלם, שלזכותו 15 משחקים בנבחרת ישראל, לא שותף במשחקים נגד סלובניה ומלטה. באופ"א אישרו לו את המשחקים ההם, בגלל שהוא נטל חלק בכל משחקי הנבחרת לפני כן. לכן זכאי בן חיים לרשיון עבודה. בן חיים: "אשחק בבולטון. חשוב לי שהמנג'ר אלדרייז אוהב אותי. אני רוצה לקיים את הבכורה שלי במחזור הפתיחה בעוד כשבועיים". עמנואל, אביו של השחקן, אמר אתמול: "הנושא נמצא בשלבים סופיים. אנחנו מאמינים שהחתימה תהיה בתוך פרק זמן קצר".

סוכנו של בן חיים שוחח עם סגן נשיא מכבי ת"א, אלי דריקס, שטען אמש שהנושא הכספי בין הקבוצות עדיין אינו סגור ונראה כי עדיין קיימים פערים בין הצדדים. היום תציע בולטון לשלם את סכום הקניה בתשלום אחד ולא בארבעה תשלומים, כפי שהציעה במקור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully