וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקליטן מקומי התחזה לפול אוקנפולד

3.5.2001 / 11:49

נחשף עוקץ חיפאי: מארגני מסיבת יום עצמאות בעתלית ניסו להוליך שולל מאות בליינים בעזרת תקליטן שהתחזה לפול אוקנפולד

נחשף נסיון תרמית מותאם לעידן הדאנס – שני מארגני מסיבות של מועדון "ילו סאן" שליד עתלית ניסו לגרום לקהל להאמין כי תקליטן העל פול אוקנפולד מתקלט במסיבה אותה ארגנו, כך חושף היום "מעריב". מלבד העובדה שעל הזמנות המסיבה הוצהר בגדול (שחור על גבי ירוק) כי התקליטן הבינלאומי יגיע למסיבה, שנערכה בליל העצמאות במועדון, ניסו המארגנים לשטות בקהל ולהביא תקליטן אחר, שינסה להתחזות לאוקנפולד.

בשלב מסוים אכן הגיעה לימוזינה למתחם המסיבה, ומתוכה יצא צעיר צנום חמוש במשקפי שמש שעלה לתקלט. בדיקה של כמה בליינים מצאה כי מאחורי עמדת הדי.ג'יי לא הסתתרו שני הפטיפונים הרגילים אלא פטיפון אחד ועמדת דיסק, ממנה ניגן התקליטן המפוברק טראקים של אוקנפולד. החוצפה הישראלית לא נגמרה כאן – לתקליטן המתחזה היה גם האומץ לזעוק לתוך מיקרופון משפטים אופייניים נוסח "הלו יזראל".

הקהל הישראלי, כרגיל, הרבה יותר חכם מאיך שהוא נראה, ובתוך דקות ספורות החלו חלק מהרוקדים למחות ולבקש את הכסף בחזרה, כשכל מה שקיבלו היה הצעה למשקאות חינם. מארגני הערב, מייקל סוויסה ונתי כפיר, הודו לאחר מעשה כי אוקנפולד אכן לא הגיע, אך תלו הכל ברמאות של משרד ההפקה הבינלאומי איתו עבדו. בערב עצמו, בכל מקרה, הקפידו לחזור על המנטרה – אוקנפולד יגיע עוד 10 דקות.

משרדו של האמרגן שוקי וייס, המייצג את פול אוקנפולד בישראל, מאשר את הטענות ומוסר כי ביום העצמאות שהה התקליטן בארצות הברית. עדיין לא ברור כיצד תתנהל הפעילות המשפטית של המשרד ושל החוגגים עצמם כנגד המארגנים. מוסר השכל: לימדו את התקליטנים שלכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully