וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקורב למרדכי ניסה לשכנע את עובדת המשרד לבטל את התלונה נגד השר

8.3.2000 / 15:30

הקלטת השיחה הגיעה לידי המשטרה

למשטרת ישראל הגיעה הקלטת שיחה ובה ניסה מקורב לשר התחבורה, יצחק מרדכי, לשכנע את עובדת המשרד לבטל את תלונתה נגד השר. בנוסף, קיבלה המשטרה אישור לקבל את כל תדפיסי השיחות מלשכתו של מרדכי בתל אביב. את ההיתר נתן בית המשפט בירושלים.
פרקליטת המדינה בודקת מידע לפיו הטריד מרדכי עובדת במשרדו לפני כארבע שנים. המידע הגיע לפרקליטות לפני כשבוע והוא נבדק בימים האחרונים. קודם לכן התברר כי היום הוגשה תלונה נוספת נגד מרדכי במשטרה.
אישה כבת 40 פנתה היום למשטרה וסיפרה כי לפני 21 שנה, כאשר שירתה כחיילת בקריה, הטריד אותה אל"מ מרדכי. היא סיפרה לגלי צה"ל: "בלילה הוא נכנס למשרד וניסה לגעת בי ולדבר אלי. עשיתי את עצמי ישנה. נבהלתי. הוא ראה שאני לא מגיבה ויצא מהחדר".
האישה סיפרה כי החליטה להגיש תלונה למשטרה בעקבות הפרסום על החשדות נגדו.
היום נודע כי היחידה הארצית לחקירות הונאה של המשטרה פתחה כבר לפני כשנה תיק מודיעיני, ובו חומר על הטרדות מיניות נוספות שביצע לכאורה יצחק מרדכי. הטיפול בתיק התעכב בשל מחסור בחוקרים.
התיק נפתח לאחר שחנה זיו, אשר תבעה את משרד הבטחון על הפרת חוזה, לאחר שהמשרד סירב לפרסם ספר שכתבה, פנתה למשטרה וסיפרה כי הגיעו לידיה עדויות של עובדות במשרד הבטחון אשר סיפרו כי הוטרדו מינית על ידי מרדכי.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully