וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת אפיק פנתה לביה"מ נגד הרשות השנייה והזוכות במכרז לערוץ השלישי

רוני קורן-דינר

2.5.2001 / 15:51

מבקשת להכריז עליה כזוכה במכרז בשל טעות שנעשתה לדבריה בחישוב הביד; צירפה לעתירה חוות דעת של דיקן הפקולטה למתמטיקה בטכניון

קבוצת אפיק רום, שהפסידה במכרז הערוץ השלישי, הגישה הבוקר עתירה לבית המשפט המחוזי בחיפה ובה בקשה לקבלת צו מניעה זמני וסעדי ביניים נגד הרשות השנייה ושתי הזוכות במכרז, שידורי עדן וישראל 10. אפיק מבקשת מביהמ"ש להכריז עליה כזוכה, או לחלופין להכריז על המכרז כמבוטל.

הקבוצה טוענת כי הרשות השנייה השתמשה בנוסחה אחרת מזו שפירסמה לפני הגשת ההצעות לחישוב הביד, או שעשתה טעות בסיסית בחישוב. כזכור, לפני בדיקת הצעות הביד (דמי הזיכיון החד פעמיים המשולמים לקופת המדינה), שמשקלן בבחירת הזוכים היה 30%, הובילה קבוצת אפיק על שידורי עדן בכשלוש נקודות.

לאחר בדיקת ההצעות הכספיות, שבהן התגלה כי אפיק הציעה 5 מיליון שקל ואילו שידורי עדן הציעה 13 מיליון שקל, עברה שידורי עדן את אפיק בכחצי נקודה.

לחוות דעתו של היועץ הכלכלי של הקבוצה, ד"ר יעקב שיינין, מצורפת חוות דעת נוספת התומכת בטיעוני הקבוצה, מאת פרופ' דניאל הרשקוביץ, דיקן הפקולטה למתמטיקה בטכניון.

את קבוצת אפיק מייצג עו"ד אלכס הרטמן, ממשרד ש.הורוביץ ושות'. התביעה הוגשה בחיפה כיוון שדיוני מועצת הרשות השנייה בשבתה כוועדת המכרזים התקיימו בקיסריה. דיון ראשון בבקשה ייערך בעוד שבוע, ב-10 במאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully