וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברקוביץ' עשוי להיות כשיר לפלייאוף

2.5.2001 / 9:50

אתמול התברר כי קשרה של בלקבורן סובל מקרע קטן בשריר הירך שישבית אותו לשבועיים בלבד. סונס בונה בכלל על עלייה אוטומטית לפרמיירליג, נילסן סתם מבסוט

אייל ברקוביץ', קשרה של בלקבורן רוברס, עשוי להיות כשיר למשחקי הפלייאוף על העלייה לפרמיירליג בעוד שבועיים. כך אמר אתמול מנג'ר בלקבורן, גרהאם סונס. הבשורה יכולה להיות מעודדת מאוד גם עבור מאמן נבחרת ישראל, ריצ'רד נילסן, שבונה על ברקוביץ' לשני המשחקים במוקדמות הגביע העולמי בתחילת חודש יוני.

ברקוביץ' נבדק שלשום על ידי מומחה בעיקבות החשש לקרע בשריר הירך, והממצאים התגלו כחמורים הרבה פחות ממה שסברו תחילה. ברגלו של אייל נמצא קרע קטן מאוד בשריר מה שיחייב אותו להעדרות בת שבועיים בלבד מפעילות.

סונס אמר כי הוא מקווה מאוד שלא ייצטרך את ברקוביץ' למשחקי הפלייאוף וכי בלקבורן תבטיח את העלייה לפרמיירליג כבר במחזור הבא. אתמול עקבו בבלקבורן אחרי ניצחונה של בולטון על וולבס 0:2 שצימק את הפער של בלקבורן מיריבתה במקום השלישי לנקודה אחת בלבד.

ניצחון של בלקבורן במשחק מול פרסטון ביום רביעי הקרוב יבטיח לה באופן סופי את העלייה האוטומטית לפרמיירליג. אם תנשור בלקבורן למקום השלישי תשחק במשחקי המבחן עם יריבה מהפרמיירליג.

  • עוד באותו נושא:
  • בלקבורן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully