וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסטרליה: ילד נטרף על ידי כלבי דינגו

30.4.2001 / 11:35

ילד נוסף נפצע באורח קל; כלבי הדינגו הפראיים היו מעורבים בשנים האחרונות במספר מקרי תקיפה של בני אדם; אנשי שימור הסביבה מאשימים בתופעה תיירים המאכילים את הכלבים

ילד בן 9 נהרג וחברו בן 7 נפצע היום מתקיפת שני כלבי דינגו תקפו באי פרייז'ר שבצפון מזרח אוסטרליה. התקיפה אירעה כשהילדים התרחקו מהמחנה בו שהו משפחותיהן בחופו המזרחי של האי.

הדינגו הוא כלב פראי הנפוץ באוסטרליה ובאי פרייז'ר חיים כ-160 פרטים הנחשבים מן הטהורים בזן. אל האי פרייז'ר מגיעים בכל שנה כ-300,000 תיירים שמונחים שלא לבוא במגע עם הכלבים. למרות האזהרות, רבים נוהגים להאכיל את הכלבים ובכך מקרבים אותם לאתרי התיירות. "בעבר נהגו כלבי הדינגו להימצא בסבך ובטבע אך כיום הם נוהגים להסתובב בשטחי הקמפינג", אמר איש ארגון שמורות הטבע באי. הוא הוסיף כי כלבי הדינגו איבדו את הפחד מבני אדם.

בשנת 1999 בדקה ממשלת קווינסלנד את הטיפול בכלבי הדינגו בעקבות מספר מקרי תקיפה, בהם תקיפת תייר גרמני, תינוק בן שנה וזוג בריטי. עקב כך הוחלט על קביעת עונשים כבדים בחוק נגד מי שיאכיל את הכלבים בניגוד להוראות.

ב-1980 טענה אם שתינוקה נחטף על ידי דינגו סמוך ל"אייריס רוק" במרכז אוסטרליה. בתחילה איש לא האמין לסיפורה של האם והיא הואשמה ברציחתו. רק אחרי שריצתה שלוש שנות מאסר בכלא, היא שוחררה. מאוחר יותר הופק הסרט "זעקה באפילה" שבו כיכבה מריל סטריפ בתפקיד האם.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully