וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדי ואן היילן חלה בסרטן

29.4.2001 / 11:41

הגיטריסט הוירטואוז הודיע כי גילה את המחלה כבר לפני חודשים רבים וכי הוא נמצא במאבק מתמיד ומנצח. "נתראה במורד הדרך צ'אמפ" – הגיב דייויד לי רות', הסולן המיתולוגי של הלהקה

שבועיים לאחר פטירתו של אב הפאנק, ג'ואי ראמון, מסרטן, החליט סוף סוף וירטואוז הגיטרה, אדי ואן היילן, להודיע רשמית כי חלה אף הוא במחלה הקשה. "מצטער שחיכיתי זמן כה רב עד להודעה הפומבית אבל מחלת הסרטן והמאבק בה יכולים להיות מאוד אישיים ויוצאים מהכלל. בכל מקרה, הגיע הזמן שאספר באיזה שלב אני" כך הודיע ואן היילן בהודעה שהפיץ לתקשורת.

"נבדקתי על ידי שלושה אונקולוגים ושלושה מנתחי צוואר וראש עוד לפני חופשת הקיץ ונאמר לי שאני בריא מתמיד ומנצח את הסרטן" המשיך האיקון. "ולמרות שקשה לומר מתי, יש סיכוי טוב שאתנקה לחלוטין מסרטן בעתיד הקרוב. אני מודה לכולכם על הדאגה והתמיכה."

מסתבר כי ואן היילן נמצא חולה במחלה כבר לפני חודשים רבים אולם הקפיד לשמור את העניין בסודיות מוחלטת. אפילו סולנה המיתולוגי של ואן היילן, דייוויד לי רות' לא ידע – "הייתי המום כששמעתי הבוקר, שאדי חלה במחלה. תנחומיי, אתה יכול לנצח את זה צ'אמפ, נתראה במורד הדרך, ד." כך מסר הזמר בתגובה להודעה.

באתר הרשמי של הלהקה, בכל מקרה, מסרבים להתעדכן ולהודות בעניין – "אנו מודעים לכל השמועות, ושמועות מטיבן – הן רק שמועות" כך אומרת ההודעה המקושקשת שהתפרסמה באתר. את ההודעה חותמים המוזיקאים עם קלישאת הקלישאות - "אנו ממשיכים לעבוד באולפן על האלבום החדש".

במקביל, הודיעו חבריו ומשפחתו של כהן הפאנק המנוח ג'ואי ראמון, על חגיגת יום הולדת 50 לרוקר המנוח שנפטר, כאמור, לפני שבועות אחדים ממחלת הסרטן. המסיבה הענקית תתקיים ב-19 במאי בניו יורק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully