וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר חשוד בבעילת קטינה שהכיר באינטרנט

21.6.2004 / 13:51

החשוד, איתמר באן, גבר נשוי בן 44 מהצפון, הכיר את הנערה דרך ה-ICQ ו"יצר אצלה תלות". לטענתו, קיים קשר מיני דומה עם נערות אחרות

איתמר באן, גבר נשוי בן 44 מהיישוב הר-חלוץ שבצפון, נעצר בחשד שקיים במשך מספר חודשים יחסי מין עם בת 14 וחצי, אותה הכיר באמצעות רשת האינטרנט ותוכנת המסרים ICQ. בנוסף נבדקת האפשרות כי הוא קיים יחסים עם קטינות נוספות. מעצרו הוארך היום בארבעה ימים.

באן נעצר לאחר שמרדכי צדוק, חוקר פרטי שהיה מעורב בחקירה, גילה את שמו וכתובתו, צילם אותו ואז הראה את הסרט לאחות הנערה בכדי לוודא כי הוא החשוד.

רפ"ק אהרון גלאו ממפלג הונאה צפון של המשטרה, אמר כי החשוד הצליח "לשעבד את הקטינה, ובאופן כזה יצר אצלה תלות". לדברי רפ"ק גלאו, באן הודה בקשר עם הקטינה, וטען כי קיים יחסים דומים עם נערות אחרות.

בגלי צה"ל דווח כי באן עובד בשיווק ברשת להוראת השפה האנגלית. חשיפתו התאפשרה בין השאר בזכות מידע מודיעיני שהגיע למפלג ההונאה במחוז הצפון. בעקבות המידע נפתחה חקירה סמויה שכללה מעקב דרך האינטרנט.

לדברי החוקר הפרטי צדוק, באן פגש את הנערה דרך ה-ICQ, ופיתח עמה קשר שכלל שיחות ארוכות, בהן הציג את עצמו כאיש הוראה ומומחה למחשבים. בסופו של דבר "הזמין את עצמו אליה הביתה", שם קיים איתה יחסי מין "שהיו יחסי המין הראשונים", של הנערה.

באן הציג עצמו כחבר של הנערה

לדברי צדוק, הנערה לא סיפרה על הקשר לאיש, והפרשה התפוצצה רק כשאחותה הגדולה של הנערה מצאה את באן בביתם, ושמעה ממנו שהוא "החבר של אחותה". בעקבות הגילוי פנה אבי הילדה לחוקר הפרטי, שגילה "פרטים מאד מזעזעים, מערכת כמעט חולנית של אדם בוגר שפשוט שטף לילדה את המוח וגרם לה להתאהב בו, בסיועם של אנשים אחרים שהיו מסביב וסייעו לו".

צדוק הוסיף כי הנערה התלוננה על כאבים בעקבות יחסי המין (לדבריו, לנערה מבנה גוף קטן), ובאן נתן לה עצות כיצד להתמודד עם הכאב וכן ניסה לשכנעה להעלים ראיות. עוד עולה מדבריו של צדוק, כי החשוד לא הסתיר מן הנערה שניהל קשרים דומים עם נערות אחרות, שאת חלקן נראה שהכירה.

מן החקירה עלה עוד כי בפרשה מעורבת גם אזרחית אמריקאית, שיצרה קשר עם הנערה תוך שהיא משמשת כ"דמות אימהית" שהציגה את באן כדמות סימפטית. נראה כי האמריקאית עודדה את הנערה להמשיך בקשר עם באן בטענה שהקשר הוא "לטובת הילדה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully