וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה לקח לה כל כך הרבה זמן?

אביב מלחי

27.4.2001 / 8:15

ועכשיו הגיע תורה של אמה בנטון, בייבי ספייס, להוציא אלבום סולו; הסינגל הראשון, "?what took you so long", כבש את מצעד הסינגלים הבריטי; ולא - הספייס גירלז לא מתפרקות

"היי, הבלונדה הזאת מה-זה מוכרת לי", "זאת לא ההיא מה..., נו", "מהלהקת בנות הזאת", "אז למה היא שרה לבד? מה, הן התפרקו?". אז כן - עכשיו הגיע תורה של אמה בנטון, בייבי ספייס בשבילכם, להוציא אלבום סולו, ולא - הספייס גירלז לא התפרקו.

אלבום הסולו של בנטון, 25, "A girl like me", יצא השבוע בארץ והוא בהחלט הפתעה נעימה. בכלל, הפתעה היא מילת המפתח כאן. ההצלחה של הסינגל הראשון שיצא מהאלבום, "מה לקח לך כל כך הרבה זמן?" (?what took you so long), הפתיע הרבה אנשים, ואולי אפילו את אמה עצמה. הוא טס למקום הראשון במצעד הסינגלים הבריטי, והמעריצים מקיפים את אמה בהרבה אהבה.

אמה לקחה ברצינות את תדמית הבייבי, הילדה הטובה, והתואר "הספייס שהופיעה הכי פחות בצהובונים", מגיע לה בצדק. אותה לא תמצאו אף פעם באיזו שערורייה עסיסית - בניגוד לחברותיה מהלהקה, היא לא הסתבכה בגירושין מכוערים, לא נלחמה בשמועות על העדפות מיניות והפרעות אכילה ולא התחתנה עם כדורגלן מפורסם. היא זאת שתמיד תעדיף ללכת לעשות קניות עם אמא מאשר לצאת ולבלות במועדון. הבלונד הנקי, העיניים הכחולות והנמשים השובבים משלימים את התמונה - בלונדה אולטימטיבית.

היא כבר ניסתה לטוס סולו לפני שנתיים כשהוציאה חידוש ללהיט האייטיז "what I am" של אדי בריקל, עם ההרכב טין טין אאוט. השיר הצליח להגיע עד למקום השני במצעד הסינגלים, כשאת המקום הראשון תופסת...ג'רי, ג'ינג'ר ספייס לשעבר, עם "lift me up". אגב, כל ספייס גירל שיצאה עד עכשיו עם פרוייקט סולו הצליחה לכבוש את ראש מצעד הסינגלים. עכשיו תורה של ויקטוריה אדאמס-בקהאם, שעדיין עובדת על אלבום הסולו שלה.

העתיד נראה ורוד

"?what took you so long" פשוט תפור לאמה: פופ מתקתק, חייכני, עם המנה הרגילה של גירל פאוור. אלבום הסולו מורכב מקצת פופ, כמה שירים שקטים, וקצת מוסיקה שחורה, כמו באלבום האחרון של הספייס גירלז. אמה חידשה עוד להיט עבר, הפעם מתחילת הניינטיז, "sunshine on a rainy day", שגם אותו הפיקו טין טין אאוט. גם את "what I am" תוכלו למצוא כאן.

אמה לקחה חלק בכתיבת כל השירים באלבום כי "כל הצליל שלי מגיע ממני", ולדבריה הושפעה מוסיקלית מסגנונות שונים - החל מסטיבי וונדר, ויטני יוסטון ועד טקסס והקורס. היא סיפרה שהעבודה על הסולו "היתה קצת כמו לעזוב את הבית בגיל צעיר, אתה צריך להתפתח בעצמך בשלב מסויים".

היא תצטרך להוכיח שזו לא הצלחה מקרית, והיא יכולה לשרוד גם לבד. הקולגה מלאני סי עושה את זה בגדול, אבל ג'רי ומלאני בי, שלא בדיוק מצליחות, יכולות לספר לה כמה זה קשה. בכל מקרה, העתיד נראה ורוד ואופטימי - בדיוק כמו שאמה אוהבת את זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully