וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיגוע בכפר סבא: שני הרוגים ועשרות פצועים

ורד כהן-ברזילי ומוטי גל

22.4.2001 / 9:31

מחבל פוצץ את עצמו בעת שאוטובוס עצר כדי להעלות נוסעים ברחוב טשרניחובסקי; לבתי החולים הגיעו 37 פצועים, בהם ילד במצב קשה והרוב קל; אחד ההרוגים - המחבל

פיגוע הבוקר בתחנת אוטובוס ברחוב טשרניחובסקי בכפר סבא. מגן דוד אדום דיווח על שני הרוגים, כשאחד מהם הוא המחבל המתאבד. ההרוג השני הוא גבר בן 53, תושב העיר, ששמו טרם הותר לפרסום.

מבית החולים מאיר נמסר על 32 פצועים שהגיעו לבית החולים, בהם שניים במצב קשה, אחד מהם ילד. השניים ינותחו היום. שאר הפצועים הגיעו במצב קל עד בינוני. בין הפצועים אשה הרה, חיילים וילדים. מספר החירום בבית החולים הוא 1255199.

חמישה פצועים נוספים הגיעו לבית החולים בילינסון בפתח תקווה, הם במצב קל וככל הנראה ישוחררו היום. עיריית כפר סבא פתחה קו חירום שמספרו 7649123-09.

הפיצוץ נשמע הבוקר מעט אחרי השעה 9:00. אוטובוס בקו 29 עצר ביציאה מהעיר כדי להעלות נוסעים, ואז אירעה ההתפוצצות.

שוטרים רבים נמצאים במקום הפיגוע ומרחיקים עוברים ושבים. האזור נסגר לתנועה. במקום נמצאת מכונית החשודה כממולכדת. מסוק משטרתי הועלה לאוויר וחבלנים סורקים את האזור באמצעות כלבי גישוש.

אהרונישקי: יש עשרות חוליות על קו התפר

מפכ"ל המשטרה, רב ניצב שלמה אהרונישקי, שערך מסיבת עיתונאים מאולתרת במקום, אמר כי מטען החבלה היה גדול ושולב בו הרבה רסס. בשלב זה אנשי החבלה של המשטרה וצוות הזיהוי הפלילי בודקים את האזור.

אהרונישקי ציין כי נעשית פעלה גדולה למניעת פעולות טרור. הוא אמר כי בתקופה כזו, בה יש עשרות חוליות על קו התפר שמנסות לבצע פיגועים, לא ניתן למנוע חלוטין את הפיגועים, אלא רק לפעול לצמצומם.

המפכ"ל הוסיף כי בשלב הזה טרם ברור כיצד המחבל הגיע למקום, אך אמר כי "לא צריך להיות חכם גדול כדי להבין שיש הרבה מאוד דרכים להיכנס". אהרונישקי קרא לאזרחי מהידנה שלא לפחד, ולהמשיך להסתובב ברחובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully