וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוריה מכחישה דיווחי הטלוויזיה הישראלית על השגת הסכם קרוב עמה

4.3.2000 / 11:01

עיתון פרו-סורי מאשים את ממשלת ישראל ויוסי שריד כמי שאחראים על פרסום הידיעה

סוריה מכחישה את דיווחו של אמנון אברמוביץ' על השגת הסכם קרוב עם סוריה. בתגובה על דבריו של אברמוביץ' אומרים הבוקר מקורות סוריים בכירים למנכ"ל סוכנות הידיעות הסורית הרשמית כי אין כל אמת בפרסומים אמש על כך שהסכם שלום עם סוריה יוצג בפני הכנסת בתוך ארבעה שבועות.
העיתון הפרו-סורי "א-ספיר" מאשים הבוקר את ממשלת ישראל ואת יוסי שריד בפרסום הידיעה בטלוויזיה הישראלית. "עצם נוכחותו של שר החינוך, יוסי שריד, באולפן הטלוויזיה הישראלית מעיד על כך שממשלת ישראל היא שעומדת מאחורי פרסום הידיעה" - כותב העיתון.

עם זאת מאשרים הבוקר מקורות סוריים יודעי-דבר בהצהרות לרדיו "מונטה קרלו" כי מאמצים אמריקניים קדחתניים נעשים מאחורי הקלעים כדי להביא לחידוש השיחות, אך, לדבריהם, העמדה הישראלית עדיין מעורפלת.

ובתוך כך, כותב הבוקר העורך הראשי של היומון הסורי הממסדי "אלת'ורה" במאמר המערכת של העיתון כי אל לישראל להשלות עצמה ולו לרגע כי באמצעות תוקפנות, הסלמה ואיומים על הערבים, על סוריה ועל לבנון, היא תוכל לגרום לסוריה וללבנון לוותר על עקרון כלשהו או על זכויותיהן הלאומיות. העיתון קורא למדינות ערב להכריח את ישראל לקבל החלטה סופית לעשות שלום, שלום שיהיה מושתת על עקרונות מדריד, על החלטות מועצת הביטחון של האו"ם ועל החוק הבינלאומי. "לא ייכון שלום באזור ללא נסיגה מלאה מהגולן לקווי הארבעה ביוני וללא נסיגה מלאה מדרום לבנון ללא כל תנאי" - מדגיש העיתון.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully