וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האוניברסיטאות אישרו שורת הטבות למילואימניקים

לירון מרוז

20.4.2001 / 7:46

בין הצעדים: מועדים מיוחדים למבחנים, דחיות בתאריכי הגשת עבודות ומימון הוצאות שונות; יוזמה נוספת שעדיין נשקלת: הענקת שתי נקודות זיכוי אקדמאיות לסטודנטים

ועד ראשי האוניברסיטאות אישר אתמול שורה של הטבות לסטודנטים המשרתים במילואים, לאחר פגישה שנערכה בין שרת החינוך, לימור לבנת, ליו"ר הוועד, איתמר רבינוביץ'.

ההטבות, שעדיין לא גובשו סופית, יכללו מועדים מיוחדים למבחנים, דחיות בתאריכי הגשת עבודות, מימון שיעורי עזר והוצאות כמו צילומי חומר לימודי, ואף מימון קורסים לסטודנטים שיעדרו לתקופה ממושכת. יוזמה נוספת היא הענקת שתי נקודות זיכוי אקדמאיות לסטודנטים שישרתו תקופה מסויימת במילואים, בזמן לימודים.

בכל מוסד להשכלה גבוהה גם יוקם נציב קבילות לסטודנטים שמשרתים במילואים. בנוסף, כל מוסד יגבש כללים משלו לגבי הטבות נוספות, ולגבי מידת ההתחשבות בסטודנטים שייעדרו מהלימודים.

אתמול נפגשו ראשי תנועת "התעוררות" והתאחדות הסטודנטים בפעם
הראשונה עם ראש הממשלה, אריאל שרון. הוא הבטיח להם שיפעל אישית למימוש ההטבות, ויעלה את הנושא בישיבות הממשלה הקרובות. הסטודנטים הגישו לו עצומה עם 20 אלף חתימות של אזרחים שתומכים במאבקם. בועז נול, מראשי התנועה, אמר "לידיעות אחרונות": "אנחנו מעודדים מאוד מההתחייבויות החד משמעיות של ראש הממשלה, אבל אנחנו מצפים לראות במהרה תוצאות בשטח. זהו מאבק חברתי, מוסרי וערכי ממדרגה ראשונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully