וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל ג'קסון מטריד את ליסה מארי פרסלי המאורסת

3.3.2000 / 21:48

ארוסה של פרסלי: "מייקל הוא פריק תמהוני, ואסור לאפשר לו להיות ליד ילדים"

ליסה מארי פרסלי עצבנית - ומייקל ג'קסון חוטף. גם לאחר שהבת של אלביס התארסה לרוקר ג'ון אוזאיקה בדצמבר ממשיך מייקל ג'קסון להציק לה, ולבקש שתישאר קרובה אליו. לפי ה"נשיונל אינקווירר", אוזאיקה - שידוע כבחור קצת עצבני - דרש ממנה לזרוק את מייקל אחת ולתמיד.
מקור המקורב לזוג אומר כי "מאז שמייקל גילה כי היא מתחתנת הוא כל הזמן מתקשר אליה, ושולח לה פרחים. מייקל לא יכול לקבל את העובדה שליסה מאוהבת במישהו אחר". לדבריו, "מייקל לא רוצה שאף אחד - אפילו לא בעלה - יפריע לקשר המיוחד שיש לו עם ליסה".
עד שג'ון התארס לליסה ההסדר דווקא התאים מאוד לשניהם. "השניים היו קרובים מאוד אחרי שנישואיהם נגמרו, וזה גרם לבעיות עם אישתו השנייה של מייקל, דבי רואו" אמר המקור המקורב לליסה. מייקל ג'קסון היה נשוי לבת של "המלך" במשך 20 חודשים בלבד.
אבל כעת ליסה בת ה-32 תעשה הכל כדי לרצות את ג'ון בן ה-25. אוזאיקה כבר הבהיר לאשתו לעתיד: מייקל חייב לעוף.
חבר של השניים אמר כי "ג'ון בטוח שמייקל הוא פריק תמהוני, ואסור לאפשר לו להיות ליד ילדיהם". ליסה קיבלה את בקשת אוזאיקה, אמרה למייקל להפסיק להתקשר, והיא מסרבת לענות לשיחותיו.
אבל מייקל כנראה לא הבין את המסר של אוזאיקה. לדברי החבר מייקל בטוח שליסה תמיד תהיה שם בשבילו. גם העבר של אוזאיקה, קשריו עם כוכבת פורנו, שימוש מאסיבי בסמים וחיים בקומונת סקס לא מרשימים אותו. "היא רק צריכה קצת זמן" הוא אמר לחבר. החברים של ליסה מצפים להמשך ה- "מותחן", ונראה שמייקל נחוש להמשיל להיות "רע" בקשר לזוג פרסלי.
מה שלא ברור עדיין היא תגובתו של השימפנזה באבלס לאור הקרע ביחסים בין מייקל לליסה מארי פרסלי.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully