וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקהאם מודה שניהל רומן

18.4.2004 / 13:20

בשיחת טלפון פחדנית התוודה דיוויד בפני אשתו על הקטע הלוהט עם רבקה לוס. ויקטוריה שוקלת פרידה נסיונית

אחרי ימים ולילות ארוכים ולוחצים, התוודה דיוויד בפני אשתו הדאוגה, כך מדווח היום "ניוז אוף דה וורלד". "עשיתי זאת, אני מתנצל" אמר. "כן, ניהלתי רומן ושלחתי לרבקה את הודעות הטקסט התאוותניות". דיוויד, קפטן נבחרת אנגליה ואריה במיטה, נשבר כחתלתול בשיחת טלפון שערך עם פוש ספייס ביום חמישי, השמיני באפריל. רשמו בפניכם, התאריך בו תהילת עולם התנפצה לוויקטוריה בפנים.

אך הגיהנום היה עוד לפניהם. שלושה ימים מאוחר יותר, ב-11 באפריל, נחשפה ב"ניוז אוף דה וורלד" הידידות החמה שניהל בקהאם עם הדוגמנית/נערת ליווי המאלזית, שתארה אף היא שיחות עמוקות, תמיכה נפשית וזיונים ארוכי טווח שהעניק לה בקהאם במסגרת הידוק היחסים הבין לאומיים. המלכודת הייתה, אם לא הבנתם, שדיוויד התוודה רק על לילה אחד, עם רבקה. זאת אומרת, יצא מנייאק.

פוש, מיואשת ודוויית לב, החלה רשמית במסע ההתמוטטות הנפשית שלה כששמעה את רבקה מספרת כי דיוויד השתמש בטריק הערמומי, והאכיל אותה בקיווי ותותים, ככל הנראה כדי לסתום לה את הפה. "אני לא מאמינה שהוא האכיל אותה תותים" זעקה פוש. "הוא עשה לי את אותם הדברים הקטנים, הרומנטים והחמודים האלו. לשמוע את זה מאישה אחרת, זה ממש חולני". דייויד, בשיחה עם ידיד זכר, סיפר על הייסורים שהוא עובר. "חיי מזויינים (בתרגום ישיר), איני יודע מה לעשות. אני אוהב את ויקטוריה, אך היא ממש מצוברחת. איכזבתי את כולם".

דיוויד התבכיין מרה לאשתו חסרת הקימורים והנשמה, שתעניק לו צ'אנס נוסף. ויקטוריה, שחגגה אך לפני יומיים את יום הולדתה השלושים, לא למדה מהילארי את לוק הרעיה המבינה, וחשפה בפני חבריה כי היא שוקלת "פרידה נסיונית". אתמול היא החליטה להעיף עצמה לספרד. הייתה עושה את זה כמה חודשים קודם, ואולי חוסכת לעצמה את הבאסה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully