וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלמידי י"ב יעברו חיפוש סמים לפני טיולים

16.4.2004 / 8:34

המשטרה מבקשת ממנהלי בתי"ס לערוך חיפוש בתיקי התלמידים לפני היציאה לטיול השנתי לאילת. מאות שמיניסטים נעצרו בשנה האחרונה בעיר שיכורים או מסוממים

במדור הנוער במשטרת ישראל ממליצים להתייחס לתלמידי י"ב כאל חשודים אפשריים בשימוש בסמים ובאלכוהול, במיוחד במהלך הטיול השנתי לאילת. ב"ידיעות אחרונות" דווח כי משרד החינוך התבקש להורות למנהלי בתי ספר לערוך חיפושים בתיקי התלמידים לפני היציאה לטיול.

ראש מדור הנוער במשטרה, סנ"צ סוזי בן ברוך, הסבירה כי "כאשר תלמיד יידע שיכולה להתבצע בדיקה בתיקו, הוא לא יצטייד בסמים או בבקבוקי אלכוהול". לאחרונה עצרה המשטרה שלושה אוטובוסים של תלמידים שהיו בדרכם לטיול באילת. בידי המשטרה היה מידע מודיעיני על הימצאות סמים ברשות התלמידים, ואכן לאחר חיפוש נמצאו סמים בתיקים של שבעה מהם.

בשנה האחרונה נעצרו ועוכבו לחקירה מאות שמיניסטים במהלך טיולים שנתיים לאילת. חלקם נתפסו משוטטים שיכורים ומסוממים ברחובות העיר, וחלקם השחיתו בתי מלון. בבית החולים "יוספטל" באילת מכירים את תופעת התלמידים המסוממים, המובאים לשטיפת קיבה, לאחר שבלעו מנת יתר של סמים, בעיקר אקסטזי. מנהל תיכון ממרכז הארץ סיפר על תופעה נוספת: "הזמנת נערות ליווי המגיעות לבתי המלון ומתלבשות כתיכוניסטיות כדי להערים על המורים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully