וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני מאמין שכל עם ישראל יחייך היום"

29.2.2000 / 13:28

- דייויד בלאט בראיון מיוחד לוואלה! לקראת משחקי ההצלבה מול פאוק סלוניקי

כל המדינה בתכונה ומתח לקראת משחקי ההצלבה של מכבי ת"א מול פאוק סלוניקי. דייויד בלאט, יד ימינו של פיני גרשון ושותף מלא להצלחה של הקבוצה, מאמין בניצחון הערב, אך לא מתבייש להודות כי הוא חושב שמכבי ת"א אינה בשלה לזכיה בגביע אירופה כבר השנה.

"אנחנו באמת מרגישים שיש קונצנזוס סביב מכבי השנה. אפילו השונאים של מכבי תומכים בה. באימון של יום שישי, כשכל השחקנים היו איתנו, היתה הרגשה מצויינת. היה אימון טוב שנטע בנו הרבה אופטימיות".
בלאט מודע ללחץ הצפוי מצד האוהדים, אך מברך על יתרון הביתיות: "יתרון הביתיות הוא הדבר החשוב ביותר. הוכחנו כבר השנה שביד-אליהו אנחנו כמעט תמיד בלתי מנוצחים ובלתי ניתנים לעצירה. בתחילת העונה דיברנו על כך שאם נגיע עם יתרון הביתיות להצלבה השגנו את המטרה. מכבי היום היא קבוצה דומיננטית וחזקה עם הגנת ברזל".

"יש להם כמה שחקנים שחוזרים מפציעות, אבל אנחנו לא יודעים באיזה כושר הם נמצאים", אומר בלאט שמוטרד מאי-הוודאות לגבי כושרה של פאוק. "שני השחקנים המרכזיים של פאוק הם בילי אדוארדס וויקטור אלכסנדר, שאותו אנחנו כבר מכירים".
בלאט חושב ששחקן המפתח במכבי להערב הוא נדב הנפלד: "הוא נותן עונה גדולה, עוזר בהובלת הכדור ואת ההגנה שלו כולם מכירים. שימשיך לתת לנו עשר נקודות במשחק ואת כל השאר והכל יהיה בסדר".

לשאלה האם מכבי תזכה בגביע אירופה השנה דווקא יש לו תשובה: "אני לא מתבייש להגיד שלא. אני ופיני בונים את הקבוצה והיא עדיין לא בשלה לזכייה בגביע אירופה. אבל לא נתלונן אם נגיע לפיינל-פור וגם ניקח את הגביע".

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully