וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאהבת של טננבוים: הוא נטש את הילד שלנו

2.3.2004 / 7:39

"ידיעות אחרונות": לפני 11 שנה, בעודו נשוי, הכיר טננבוים את א'. כעבור שנה נולד להם ילד. א' מאשימה: הוא שיקר למדינה ולי, וזנח את הילד כאילו לא היה קיים

אשה שהיתה המאהבת של אלחנן טננבוים לפני 11 שנה טוענת כי הזניח את הבן שילדה לו מחוץ לנישואין. בראיון ל"ידיעות אחרונות" טוענת המאהבת א', כי ערב הנסיעה הגיע טננבוים לדירתה ואמר: "אני נוסע לדובאי לעשות מכה, כשאחזור, יהיה לי מספיק כסף לך ולילד, אקיים את כל ההבטחות ואפילו אקנה לו מחשב".

לפני שבוע הובאה א', בת 43, למפגש עם טננבוים במתקן החקירה "נעורים". היא יצאה מהמפגש נסערת, ולא טרחה להסתיר את הזעם שחשה כלפי האיש שזנח אותה. "הוא משקר לכל העולם", אמרה א' והוסיפה: "איך הוא מעז לטעון שהוא נסע ללבנון כדי להציל את רון ארד? לבן שלו הוא לא דאג, זנח אותו כאילו לא היה קיים".

"יש לו לב של אבן", סיפרה למקורביה אחרי הפגישה ביניהם במתקן החקירה, "הוא חלאת המין האנושי, אפילו לא ביקש לראות תמונה של הילד שלו. הוא שיקר, הונה ורימה את המדינה וגם אותי".

עדותה של א' סייעה לשב"כ לעלות על עקבותיו

א' הכירה את טננבוים לפני 11 שנה, כשהיתה רווקה והוא נשוי ואב לשני ילדים. "הוקסמתי ממנו, הוא הצטייר בעיניי כג'נטלמן ואיש העולם הגדול. הוא חיזר אחריי והתחיל רומן. הילד שלנו נולד לפני 10 שנים", סיפרה א'. הילד אינו נושא את שמו של טננבוים, שדרש מא' לשמור את דבר קיומו בסוד. עו"ד דוד מנע, פרקליטה של א' טוען כי טננבוים איים עליה שאם תחשוף את הסוד ברבים "יהרוג אותה".

טננבוים רשם את א' ואת בנה כמוטבים שיזכו בכספי ביטוח החיים שרכש. לטענתה, שנתיים לפני הנסיעה חדל טננבוים לשלם את דמי הביטוח. "ידעתי שטננבוים הוא מהמר כבד שהסתבך עם נושים ומלווים בריבית. לפני שנסע לדובאי נתן לי כמה צ'קים שחזרו. הוא נהג להבטיח לילד הבטחות ומאכזב אותו כל פעם מחדש".

יממה לפני שיצא לבצע את העסקה, הגיע טננבוים לדירתה של א' וסיפר לה על עסקה גדולה בה הוא מעורב, וכבר קיבל מקדמה עבורה. הוא השאיר אצלה ארגזי קרטון ובהם תיקים, מסמכים וחשבונות, וביקש ממנה לשמור עליהם. חוקרי השב"כ הגיעו לדירתה של א' מספר ימים לאחר שנחטף ולקחו את ארגז המסמכים. עדותה של א' סייעה לגלות לאן היו מועדות פניו.

א' מתכוונת לתבוע את המדינה ומשרד הביטחון ולדרוש תמיכה כספית על התקופה בה היה בשבי. משפחת טננבוים קיבלה מרשויות המדינה 240 אלף שקל בתקופה זו, ועורך הדין של א' מעריך כי גובה התביעה שהיא מתכוונת להגיש עשוי להגיע ל-300 אלף שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully