וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערבים לא יכולים לצאת ל"טיסה רומנטית"

22.2.2004 / 8:25

אלעה ואמאני תכננו בילוי בשמי הארץ עם מוזיקה, פרחים ויין. לאחר הבידוק הביטחוני הודיעו להם שיוכלו לטוס רק עם מאבטח. כעבור 20 דקות הודיעו להם שלא יוכלו לטוס בכלל

זוג ערבים ישראלים, אלעה עובייד מעכו ואמאני מטאנס מאבו סנאן, תכננו לעלות אתמול על "טיסה רומנטית" אך עברו חוויה של אפליה והשפלה. ב"ידיעות אחרונות" דווח כי בני הזוג הזמינו את שעת הטיסה בשמי הארץ בחברת "הרקיע השביעי".

עובייד, בן 24, עורך דין במקצועו וחברתו סטודנטית בת 22 הגיעו לשדה דב, עברו בידוק בטחוני על ידי צוות של "ארקיע" והתכוננו לבילוי של שעה באוויר, הכולל מוזיקה, פרחים ויין. "אבל לפני שעלינו למטוס הודיעו לנו שיאפשרו לנו לטוס רק בליווי מאבטח צמוד", סיפר עובייד והוסיף: "אמרנו שאנחנו לא מסכימים, כי זו אמורה להיות טיסה רומנטית. אחרי המתנה של 20 דקות הודיע לנו הטייס שהטיסה לא מאושרת – גם אם נסכים לצרף מאבטח".

לדברי עובייד, "הטייס התנצל ואמר לי: 'חשבתי שאני חי במדינה נאורה, והתברר לי שלא'". לאחר ביטול הטיסה ביקש הטייס להזמין את בני הזוג לארוחה חינם. "סירבנו ויצאנו בדמעות משדה התעופה. אני מתכוון לפנות לבית המשפט בשל עוגמת הנפש שנגרמה לנו", אמר עובייד.

תגובת "ארקיע": החברה כפופה להוראות השב"כ, שאינו משתף אותנו בשיקוליו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully